Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آنر مجیک V2

نتیجه تست باتری گوشی تاشو آنر مجیک V2 منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

آنر مجیک V2 به عنوان پرچمدار تاشوی آنر، دارای نوع جدیدی از باتری سیلیکونی کربنی با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی است. با وجود اینکه این ظرفیت در باریک‌ترین گوشی تاشوی جهان (با قطر تنها 9.9 میلی‌متر) و یکی از سبک‌ترین‌ها با وزن 231 گرم تعبیه شده، از ظرفیت چشم‌گیری برخوردار است. در این مطلب به بررسی باتری این گوشی پرچمدار پرداخته شده است. با اِروتِک همراه باشید.

در ابتدا با بررسی عملکرد این گوشی در حالت تا نشده و با صفحه‌نمایش کامل (اصلی) شروع می‌کنیم، جایی که بیشترین ظرافت را می‌طلبد. این گوشی از باتری 5000 میلی‌آمپری خود به عنوان منبع تغذیه پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می‌کند. همچنین، دارای یک جفت نمایشگر LTPO OLED با اندازه‌های 6.43 اینچی (1060 در 2376 پیکسل) برای صفحه‌نمایش اصلی و 7.92 اینچی (2156 در 2344 پیکسل) برای صفحه‌نمایش تاشو است که از این باتری تغذیه می‌کنند.

شارژر و جعبه آنر مجیک V2

مجیک V2 از نظر ظرفیت باتری، حریفان تاشو خود را شکست می‌دهد، با این حال، بهره‌وری این گوشی از ظرفیت باتری اصلاً مطلوب نیست. چراکه بازی تنها جایی است که گوشی در آن حرفی برای گفتن دارد، البته در آن زمان هم پابه‌پای گلکسی زد فولد سامسونگ قدم برداشته و نمی‌ت

همچنین مطالعه کنید
عرضه شیائومی Mi 11T و ردمی K40 Ultra با صفحه نمایش 120 هرتزی و چیپست مدیاتک

در سایر رده‌ها، V2 با اختلاف نسبتاً زیادی بازنده است. در نتیجه، مجیک V2 به زمان استفاده فعال نه‌چندان جالبی دست می‌یابد که یک تا یک ساعت و نیم با رقیب اصلی خود فاصله دارد.

نتیجه تست باتری گوشی تاشو آنر مجیک V2 منتشر شد

عملکرد مجیک V2 در حالت تا شده کمی امیدوارکننده‌تر است. با اینکه مدت زمان مکالمه یکسان باقی‌مانده است، امتیازات وب و ویدیو به ترتیب 36% و 37% افزایش می‌یابد و زمان بازی 19% افزایش می‌یابد.

در این سناریو مجیک V2 بین گلکسی زد فولد 5 و وان پلاس اوپن قرار می‌گیرد، که با توجه به داشتن بزرگترین صفحه‌نمایش خارجی در بین این سه، یک پیروزی محسوب می‌شود. با این حال، زمان استفاده فعال آن 13:29 است و که آن را کمی عقب‌تر از تلفن‌های معمولی با ظاهر سنتی قرار می‌دهد.

تست باتری آنر مجیک V2 در حالت تا شده

در اروپا، آنر مجیک V2 تنها در پیکربندی 16/512 گیگابایتی موجود است که با قیمت 2000 یورو یا 1700 پوند (معادل 2155 دلار) به فروش می‌رسد. نسخه آنر مجیک V2 RSR با همکاری پورشه دیزاین نیز وجود دارد که از باتری مشخصات کلیدی مشابهی بهره می‌برد، بنابراین انتظار داریم که عمر باتری یکسانی را از RSR ببینیم.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>