Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

حلقه هوشمند گلکسی رینگ به صورت رسمی معرفی شد

حلقه هوشمند گلکسی رینگ به صورت رسمی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالیکه کمپانی سامسونگ در ماه گذشته بخشی از رویداد “Unpacked” (رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S24 و هوش مصنوعی گلکسی) خود را به نمایش حلقه هوشمند گلکسی رینگ (Galaxy Ring) اختصاص داده بود، اما پس از اتمام این رویداد این کمپانی هیچگونه جزئیات بیشتری در رابطه با مشخصات و قابلیت‌های این حلقه هوشمند را منتشر نکرد. اکنون این کمپانی ضمن معرفی رسمی حلقه هوشمند Galaxy Ring در غرفه خود در نمایشگاه جهانی موبایل (MWC 2024) اطلاعات بیشتری در رابطه با طراحی ظاهری و عملکردهای این گجت پوشیدنی جذاب را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

مشخصات حلقه هوشمند گلکسی رینگ

حلقه هوشمند گلکسی رینگ در سایزهای 5 تا 13 (سایزبندی‌های رایج حلقه در ایالات متحده آمریکا/معادل سایز S-XL) به بازار عرضه می‌شود. این حلقه از طراحی ظاهری مشابهی با حلقه‌های ازدواج کلاسیک بهره می‌برد و شکلی مقعر (برخلاف طراحی محدبی حلقه Oura) دارد که با رسیدن به مرکز حلقه باریک می‌شود. حلقه گلکسی رینگ در سه گزینه رنگی رنگ مشکی (Ceramic Black)، نقره‌ای (Platinum Silver) و طلایی (Gold) به بازار عرضه خواهد شد.

قابلیت‌های حلقه هوشمند Galaxy Ring

حلقه هوشمند Galaxy Ring قادر به ردیابی “ضربان قلب و میزان تنفس (سطح اکسیژن خون)”، نظارت بر روی “کیفیت خواب و حرکات کاربر در هنگام شب” و تشخیص “علائم اولیه بیماری آپنه خواب” می‌باشد. علاوه بر این، سامسونگ مدعی است که این گجت کاربردی به عنوان گزینه مکمل ساعت‌های هوشمند گلکسی عملکرد بسیار بهتری را از خود به نمایش می‌گذارد و بستر مناسبی برای نظارت همه‌جانبه (24 ساعته/ 7 روز هفته) بر روی “شاخص‌های سلامتی و فعالیت‌های ورزشی” را برای کاربران فراهم می‌سازد.

همچنین مطالعه کنید
بهره‌گیری از فناوری چاپ سه بعدی در اپل واچ اولترا 2

علاوه بر این، حلقه هوشمند گلکسی رینگ قادر به محاسبه امتیاز شاخص‌های حیاتی (Vitality) بر اساس ترکیبی از “فعالیت روزانه، خواب، ضربان قلب در حالت استراحت و تغییرات ضربان قلب در طی روز/ انجام فعالیت‌های ورزشی” است. همچنین کاربران می‌توانند ضمن تعریف “اهداف سلامتی شخصی” مانند “حداقل زمان انجام فعالیت‌های ورزشی، کاهش وزن و ..” از طریق ویژگی “Booster Cards” که در برنامه سامسونگ هلث (Samsung Health) گنجانده شده است، در هر لحظه پیشرفت خود برای دستیابی به هدف تعریف‌شده خود را رؤیت و در رابطه با آن بازخورد دریافت کنند.

سازگاری و عرضه نهایی حلقه هوشمند گلکسی رینگ

حلقه هوشمند گلکسی رینگ در ابتدا به صورت انحصاری (تنها) با گوشی‌های هوشمند سری گلکسی سامسونگ سازگار خواهد بود، اما انتظار می‌رود که با گذشت زمان سامسونگ برنامه‌هایی برای سازگاری بیشتر این گجت با سایر گوشی‌های اندرویدی را تدارک ببیند.

در نهایت با توجه به اینکه “رونمایی رسمی و عرضه” حلقه هوشمند Galaxy Ring به ماه‌های پایانی سال جاری میلادی موکول شده است، کمپانی سامسونگ تاکنون جزئیات بیشتری در رابطه با برچسب قیمتی و نواحی جغرافیایی مورد نظر خود برای عرضه بین‌المللی این گجت را ارائه نداده است.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>