Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آموزش اشتراک گذاری کامنت ها در استوری اینستاگرام

آموزش اشتراک گذاری کامنت ها در استوری اینستاگرام

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با استفاده از استوری‌های اینستاگرام می‌توانید به‌راحتی جدیدترین اتفاقاتی که برای شما می‌افتد را با فالوورها و مخاطبانتان به اشتراک بگذارید. این ویژگی اینستاگرام طی چند سال اخیر میزبان قابلیت‌های جدیدی بوده تا استوری گذاشتن را همچنان برای کاربران جذاب نگه‌دارد. یکی از جدیدترین ویژگی‌های اینستاگرام که به همین منظور اخیراً در دسترس قرار گرفته است، امکان اشتراک‌گذاری کامنت در استوری را به این برنامه اضافه می‌کند.

گاهی اوقات ممکن است که کامنت و نظر بامزه‌ای پیدا کنیم و بخواهیم آن را با سایر فالوورهای خود به اشتراک بگذاریم، اکنون اما اینستاگرام گزینه‌ی مخصوصی را برای انجام چنین کاری در دسترس قرار داده است و با همراهی اِروتِک در ادامه‌ی این مطلب، با روش‌های اشتراک‌گذاری کامنت در اینستاگرام آشنا خواهید شد.

نحوه‌ی اشتراک‌گذاری کامنت در اینستاگرام

امکان برجسته کردن کامنت‌ها در استوری‌ها برای برنامه‌ی اینستاگرام در اندروید و iOS مهیا شده است و نحوه‌ی انجام این کار را می‌توانید در ادامه مشاهده نمایید:

  1. برنامه‌ی اینستاگرام را باز کنید و به پستی که می‌خواهید کامنت‌های آن را به اشتراک بگذارید بروید.
  2. بر روی کامنتی که قصد به اشتراک گذاشتن آن را دارید ضربه زده و انگشت خود را نگه‌دارید.
  3. حالا بر روی آیکون استوری (نماد «+» داخل دایره) ضربه بزنید.
  4. تغییرات لازم را اعمال کنید و بر روی «Your story» در پایین صفحه ضربه بزنید.

نحوه‌ی اشتراک‌گذاری کامنت‌ها در استوری اینستاگرام به‌صورت اسکرین‌شات

اگر اکانت اینستاگرامی شما هنوز به این قابلیت دسترسی ندارد، همچنان راهکاری ساده و پیش‌پاافتاده برای اشتراک‌گذاری کامنت‌ها در استوری اینستاگرام خود در اختیار دارید. تنها کافی است از کامنت موردنظر خود اسکرین‌شات بگیرید و آن را در استوری به اشتراک بگذارید. برای بهتر دیده شدن کامنت در استوری، اسکرین‌شات خود را به‌گونه‌ای ببرید که نتیجه شبیه به قابلیت پیش‌فرض اینستاگرام باشد. مراحل اشتراک‌گذاری اسکرین‌شات از کامنت در استوری اینستاگرام را می‌توانید در ادامه بررسی کنید.

در آیفون

برای آیفون‌های دارای فیس آیدی: دکمه‌ی کناری و دکمه‌ی ولوم بالایی را هم‌زمان فشار دهید تا صدای ثبت اسکرین‌شات را بشنوید یا صفحه برای مدت کوتاهی به رنگ سفید چشمک بزند.

آموزش اشتراک گذاری کامنت ها در استوری اینستاگرام

برای آیفون‌های دارای تاچ آیدی: دکمه‌ی کناری را هم‌زمان با دکمه‌ی هوم فشار دهید تا صدای ثبت اسکرین‌شات را بشنوید یا صفحه برای مدت کوتاهی به رنگ سفید چشمک بزند.

آموزش اشتراک گذاری کامنت ها در استوری اینستاگرام

در اندروید

در گوشی‌های اندرویدی معمولاً باید دکمه‌ی پاور و دکمه‌ی ولوم پایینی را به‌صورت همزمان فشار دهید تا پیش‌نمایش اسکرین‌شات را مشاهده کنید. با این حال، بسته به نوع و برند گوشی اندرویدی شما، امکان اسکرین‌شات گرفتن از صفحه با کشیدن ۳ انگشت خود از بالا به پایین صفحه نیز در دسترس قرار دارد. اگرچه این ویژگی به‌طور پیش‌فرض برای بسیاری از گوشی‌ها فعال شده است، در صورت نیاز می‌توانید آن را در تنظیمات گوشی فعال کنید.

همچنین مطالعه کنید
آموزش استفاده از حالت بی صدا (Quiet Mode) در اینستاگرام

اگر قادر به اضافه کردن کامنت به استوری اینستاگرام نیستید، چه کاری باید انجام دهید؟

با وجود اینکه بالاتر به ترفندی برای اشتراک‌گذاری کامنت‌ها در استوری اشاره کردیم اما دسترسی نداشتن به قابلیت پیش‌فرض آن ممکن است برای بعضی کاربران کلافه‌کننده باشد. در این صورت، راه‌حل‌های زیر را برای برطرف کردن این مشکل دنبال کنید.

۱. به‌روزرسانی کردن برنامه‌ی اینستاگرام به آخرین نسخه

همان‌طور که انتظار می‌رود، قابلیت برجسته کردن کامنت‌های پست اینستاگرامی در استوری همچنان ویژگی جدیدی برای این برنامه به حساب می‌آید و برای دسترسی به آن حتماً باید اینستاگرام را به آخرین نسخه آپدیت کرده باشید. از طریق یکی از لینک‌های زیر می‌توانید از به‌روز بودن نسخه‌ی اینستاگرام خود مطلع شوید:

آپدیت اینستاگرام برای اندروید

آپدیت اینستاگرام برای iOS

کاربران اندروید همچنین می‌توانند به نسخه‌‎ی بتا و آزمایشی اینستاگرام بپیوندد تا قابلیت‌های بعدی این برنامه را قبل از اینکه به نسخه‌ی پایدار و رسمی آن اضافه شوند، تجربه کنند. فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که امکان مواجه شدن با باگ و مشکلات فنی در این نسخه از اینستاگرام وجود دارد.

۲. بررسی اتصال اینترنت

حتی اگر به قابلیت اشتراک‌گذاری کامنت در استوری اینستاگرام دسترسی داشته باشید هم ممکن است همچنان از انجام این کار باز بمانید. مشکل شما در این حالت احتمالاً به اتصال ناپایدار و پرنوسان اینترنت ربط داشته باشد. سرعت اینترنت خود را می‌توانید با استفاده از لینک زیر بررسی کنید:

بررسی سرعت اینترنت

در صورتی که قادر به وصل شدن به اینترنت نیستید، مودم خود را خاموش و روشن کنید یا با اپراتور خود تماس بگیرید.

۳. بررسی وضعیت سرورهای اینستاگرام

اگر سرورهای اینستاگرام در دسترس نباشند و به هر دلیلی برای مدتی غیرفعال باقی بمانند، قادر به اشتراک‌گذاری کامنت در استوری خود نخواهید بود. وضعیت سرورهای اینستاگرام را اما می‌توانید با مراجعه به این لینک بررسی کنید.

۴. بررسی در دسترس قرار داشتن این قابلیت برای اکانت دیگر خود

اینستاگرام معمولاً ویژگی‌های جدید خود را در دسته‌های مختلف به کاربران ارائه می‌کند و شاید به همین دلیل تاکنون به این قابلیت دسترسی نداشته‌اید. اگر اکانت اینستاگرامی دیگری دارید، وارد آن شوید و ببینید که آیا این قابلیت برای اکانت دوم شما در دسترس قرار گرفته است یا خیر. برای جابه‌جا شدن بین اکانت اصلی و اکانت دوم خود نیز می‌توانید مراحل ساده‌ی زیر را دنبال کنید:

  1. برنامه‌ی اینستاگرام را باز کرده و انگشت خود را بر روی عکس پروفایل خود در پایین صفحه نگه‌دارید.
  2. اکانتی که می‌خواهید از آن استفاده کنید را در این بخش انتخاب نمایید.

بعد از اینکه وارد اکانت دوم خود شدید، مراحلی که بالاتر ذکر کردیم را برای اشتراک‌گذاری کامنت در استوری اینستاگرام دنبال نمایید.

منبع: GuidingTech

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>