Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اطلاعات جدیدی از گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ فاش شد

افشای اطلاعات گوشی تاشو میکس فلیپ شیائومی؛ رقیب دیگری برای گلکسی زد فلیپ!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گلکسی زد فلیپ سامسونگ موفق‌ترین سری گوشی تاشوی این کمپانی کره‌ای به حساب می‌آید و جای تعجب ندارد که در این میان، یکی از قدرتمندترین رقبای اندرویدی سامسونگ نیز برای رونمایی از گوشی تاشوی جدید خود برنامه‌ریزی کرده است. در همین راستا، افشاگران و اسناد جدیدی به گوشی شیائومی میکس فلیپ با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای اشاره داشته‌اند!

شیائومی میکس فلیپ در راه است!

هفته‌ی گذشته بود که شایعاتی پیرامون نسل چهارم گوشی‌های تاشوی شیائومی به گوش می‌رسید و حالا خبری جدید در رابطه با این دستگاه تاشو مطرح شده است که جزئیات بیشتری را درباره‌ی ویژگی‌های این محصول موردانتظار ارائه می‌کند. کمپانی شیائومی مدت‌هاست که از محبوبیت بالاتر گوشی‌های تاشو از نوع صدفی (فلیپ) نسبت به گوشی‌های تاشو با طراحی کتابی (فولد) خبر دارد و ظاهراً می‌خواهد ورود مقتدرانه‌ای به بازار گوشی‌های تاشو فلیپ داشته باشد.

در ادامه‌ی شایعات پیرامون تلاش شیائومی برای ورود به این بازار، وزارت صنعت و فناوری چین اخیراً گواهی گوشی شیائومی میکس فلیپ را با شماره مدل «2311BPN23C» صادر کرده است. یک شماره IMEI (شناسه‌ی بین‌المللی تجهیزات موبایل) نیز به این دستگاه تاشو اختصاص داده شده است که می‌توان آن را به‌عنوان تأیید وجود چنین گوشی تاشویی با چنین صفحه‌نمایش تاشویی در نظر گرفت.

احتمال پشتیبانی میکس فلیپ شیائومی از ارتباط ماهواره‌ای

نکته‌ی عجیبی که در مورد گواهی وزارت صنعت و فناوری چین وجود دارد، مربوط به ذکر شدن ارتباطات ماهواره‌ای برای گوشی شیائومی میکس فلیپ است. از آن‌جایی که شیائومی برخلاف کاری که با میکس فولد 4 انجام داد، در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه‌ی بین‌المللی این گوشی جمع‌وجور و تاشو ندارد، این موضوع شاید برای کاربران خارج از چین آن‌قدرها جالب توجه نباشد.

همچنین مطالعه کنید
مشخصات و قابلیت‌های Motorola Defy (2021)

اکانت افشاگری معروف و شناخته‌شده‌ی این حوزه، «Digital Chat Station»، نیز به‌تازگی اطلاعات بیشتری را درباره‌ی دو دوربین این گوشی و بهره‌مندی آن از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 8 نسل 3 همراه با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و تا سقف ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی را به اشتراک گذاشت.

طبق گزارشات فعلی، شیائومی در طراحی گوشی شیائومی میکس فلیپ به‌جای اینکه از دوربین اولترا واید استفاده کند، از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی اپتیکال سه برابری و بدون نیاز به لنز پریسکوپی بهره خواهد برد. این افشاگر قابل اعتماد همچنین بر روی تقریباً بدون چین‌خوردگی بودن گوشی تاشوی جدید شیائومی مجدداً تأکید کرده است.

شیائومی احتمالاً در جریان رویداد MWC سال ۲۰۲۴ در شهر بارسلونا و در اواخر ماه فوریه، گوشی‌های شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو را همراه با اولین خودروی الکتریکی خود، یعنی شیائومی SU7، برای بازارهای جهانی رونمایی و عرضه خواهد کرد.

منبع: NextPit

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>