Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

طراحی و مشخصات کلیدی ناتینگ فون (2a) به بیرون درز کرد!

طراحی نهایی ناتینگ فون (2a) فاش شد؛ باز هم خلاقیت ناتینگ!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالیکه کمپانی ناتینگ (Nothing) ضمن انتشار برخی از مشخصات کلیدی گوشی ناتینگ فون (2a) از برگزاری مراسم رونمایی رسمی از این دستگاه در تاریخ 5 مارس (15 اسفند) خبر داده است، حجم نشت‌های اطلاعاتی مرتبط با این گوشی نه تنها کاهش نیافته بلکه با سرعتی فزاینده افزایش نیز یافته است! در آخرین نشت اطلاعاتی مربوط به ناتینگ فون (2a) مجموعه‌ای جدید از تصاویر رندر این گوشی هوشمند میان‌رده با طراحی به‌روزشده قاب پشتی شفاف و رابط گلیف (مجموعه‌ای از ال‌ای‌دی‌های تعبیه‌شده بر روی قاب پشتی دستگاه که در هنگام دریافت اعلان‌ها می‌درخشند) منتشر شده است. در بررسی دقیق‌تر این جزئیات با اِروتِک همراه باشید.

تفاوت‌های ناتینگ فون (2) و ناتینگ فون (2a) [از منظر طراحی]

پس از گذشت مدتی کوتاه از به‌اشتراک‌گذاری تصاویر جدید رندر ناتینگ فون (2a) توسط یک حساب با نام کاربری “GREG24” بر روی صفحه انجمن ناتینگ (Nothing Community)، این مطلب به سرعت از روی وب‌سایت حذف شد. با این حال، پیش از حذف این مطلب، برخی از کاربران توانستند تصاویر رندر این دستگاه در 2 گزینه رنگی “سفید” و “مشکی/گرافیتی” را ذخیره کنند.

در نگاه اول، پنل پشتی به‌روز شده و شفاف ناتینگ فون (2a) توجه ما را به خود جلب می‌کند. با نگاهی دقیق‌تر به نظر می‌رسد تعداد نوارهای LED گلیف در مقایسه با ناتینگ فون (2) کمتر بوده و چینش آن به طرز پنهان‌تری صورت گرفته باشد. علاوه بر این سیستم دوربین دوگانه تعبیه‌شده بر روی قاب پشتی که پیش‌تر در گوشه بالا سمت چپ و با چینش عمودی قرار داشت، اکنون با چینشی افقی به مرکز قاب انتقال یافته است. همچنین با بررسی دقیق‌تر تصاویر رندر، سیم پیچ اختصاصی شارژ بی‌سیم دستگاه نیز در قاب پشتی آن رؤیت نمی‌شود.

تصاویر رندر ناتینگ فون (2a)

با حرکت به سمت قاب جلویی، شاهد نازک‌تر شدن حاشیه‌های اطراف نمایشگر هستیم. با این حال امکان تشخیص نازک‌تر بودن حاشیه‌های کناری نسبت به ناتینگ فون (2) یا ناتینگ فون (1) کمی دشوار است. این در حالی است که محل حفره پانچ تعبیه‌شده بر روی صفحه نمایش تغییری نیافته و دوربین سلفی همچنان در مرکز صفحه نمایش قرار دارد. گفتنی است، این دستگاه به یک “صفحه نمایش اولد 6.7 اینچی با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی” مجهز می‌باشد.

همچنین مطالعه کنید
اعضای خانواده‌ی پوکو X4 مشخص شدند؛ معرفی رسمی در اوایل سال آینده میلادی

به گفته کمپانی ناتینگ، ناتینگ فون (2a) از تراشه دایمنسیتی 7200 پرو کمپانی مدیاتک قدرت گرفته و از رم 12 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این، این دستگاه از سیستم دوربین دوگانه متشکل از یک دوربین عریض با وضوح 50 مگاپیکسلی عریض و یک دوربین فوق‌عریض (اولترا واید) با وضوح 50 مگاپیکسلی” بهره برده و به یک “باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی” نیز مجهز می‌باشد.

انتظار می‌رود ناتینگ فون (2a) مشابه با ناتینگ فون (1) بر روی پوسته Nothing OS 2.5 (مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14) عملکرد خود را به نمایش بگذارد. با استناد به شایعات مطرح‌شده، نسخه پایه این گوشی اندرویدی میان‌رده با برچسب قیمتی 375 دلار به بازار عرضه خواهد شد. در صورت صحت این شایعات این دستگاه می‌تواند به عنوان یک جایگزین ارزان‌قیمت در جمع گوشی‌های میان‌رده نظیر “پیکسل 7a گوگل” و “گلکسی A54 سامسونگ” با برچسب قیمتی 400 تا 600 دلاری، بدرخشد.

منبع: Nextpit

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>