Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی ناتینگ فون 2 سرانجام معرفی شد

گوشی ناتینگ فون 2 سرانجام معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سرانجام هیاهوی چند ماه گذشته اطراف ناتینگ فون 2 (Nothing Phone 2) پایان یافت و کمپانی ناتینگ از جدیدترین محصول خود رونمایی کرد. این گوشی نسبت به نسل قبلی خود ارتقاهایی زیادی را به‌خصوص در بخش سخت‌افزاری دریافت کرده است. برای آشنایی بیشتر با این گوشی جدید با اِروتِک همراه باشید.

طراحی ظاهری:

ناتینگ فون 2 ممکن است از نظر ظاهری با فون 1 یکسان به‌نظر برسد، اما دستگاه جدید دارای قاب پشتی گرد است که کار با آن را راحت‌تر می‌کند. رابط Glyph نیز نسبت به نسل قبلی به‌روزرسانی‌هایی را دریافت کرده و اکنون از 11 نوار LED تقسیم‌بندی‌شده با 33 منطقه روشنایی LED تشکیل شده است. Glyph در این محصول موارد استفاده جدیدی را برای اعلان‌هایی مانند کنترل صدا و نشانگرهای تایمر ارائه می‌دهد.

در فون 2 می‌توانید برنامه‌های خاصی را به LED بالا سمت چپ برای اعلان‌های Essential Glyph اختصاص دهید تا زمانی که اعلان را از منوی اعلان پاک نکنید، روشن بماند. ناتینگ همچنین SDK و API رابط Glyph را به روی توسعه‌دهندگان باز کرده است، بنابراین احتمالاً موارد استفاده هوشمندانه‌تری را در این راه مشاهده خواهیم کرد.

نمایشگر و دوربین‌ها:

ناتینگ فون 2 دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی LTPO OLED با وضوح +FHD و نرخ نوسازی تطبیقی 1 تا 120 هرتزی است و اسکنر اثر انگشت نیز در زیر آن قرار دارد. بریدگی حفره پانچ اکنون در مرکز این پنل قرار دارد و دارای یک دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی با سنسور IMX615 سونی و پشتیبانی از فیلمبرداری 1080p با سرعت 60 فریم در ثانیه است.

گوشی ناتینگ فون 2 سرانجام معرفی شد

ناتینگ برای دوربین اصلی پرچمدار جدید خود از یک سنسور 50 مگاپیکسلی IMX890 سونی استفاده کرده است که از قابلیت‌های لرزش‌گیراپیتیکال (OIS)، لرزشگیر تصویر دیجیتالی (EIS) و حالت‌های HDR و Motion Capture پشتیبانی می‌کند. دوربین دوم این گوشی نیز یک سنسور 50 مگاپیکسلی اولترا واید (فوق عریض) با همان سنسور JN1 سامسونگ است که از قابلیت‌های پیشرفته HDR نیز بهره می‌برد.

همچنین مطالعه کنید
اولین تصاویر رسمی ویوو X100 اولترا و ویوو X100s منتشر شد

سخت‌افزار، باتری و سیستم عامل:

همانطور که طی هفته‌های گذشته مشخص شده بود ناتینگ فون 2 از یک چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 (به جای اسنپدراگون +778G در فون 1) استفاده می‌کند. در بخش حافظه این محصول دارای دو گزینه رم 8 و 12 گیگابایتی و سه گزینه حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایتی است. این گوشی دارای یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از سرعت شارژ سیمی 45 واتی است، در حالیکه شارژ بی سیم همچنان روی همان 15 وات باقی مانده است. بخش نرم‌افزاری فون 2 توسط رابط کاربری Nothing OS 2.0 مبتنی بر اندروید 13 پوشش داده شده است که البته ویجت‌های جدید، رنگ‌های تم، طرح‌بندی پوشه‌ها و کاورهای مصور جدید را دریافت می‌کند.

اتصالات:

این گوشی دارای اتصال 5G بوده و از وایفای 802.11 دو بانده، بلوتوث 5.3، قابلیت NFC پشتیبانی کرده و دارای درگاه USB Type-C 2.0 برای شارژ و اتصال هدفون بوده و مانند دیگر پرچمداران از جک 3.5 میلی‌متری هدفون خبری نیست.

رنگ‌بندی و قیمت:

ناتینگ فون 2 در رنگ‌های سفید و خاکستری تیره عرضه می‌شود و قیمت آن از 599 دلار برای تریم 8 گیگابایت رم / 128 گیگابایت حافظه داخلی شروع می‌شود. یک نسخه 12 گیگابایت رم / 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 699 دلار و یک تریم 12 گیگابایت رم / 512 گیگابایت حافظه داخلی نیز از این دستگاه وجود دارد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>