Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصویر رندر رسمی ناتینگ فون (2a) منتشر شد؛ طراحی بدون گلیف؟

تصویر رندر رسمی ناتینگ فون (2a) منتشر شد؛ طراحی بدون گلیف؟!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالیکه زمان زیادی تا رونمایی رسمی از گوشی ناتینگ فون (2a) باقی نمانده، از روز گذشته یک تصویر خبری ظاهراً رسمی از این گوشی در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود. این تصویر رندر، طراحی ظاهری به نمایش گذاشته‌شده در تصاویر زنده این دستگاه (که کمی پیش‌تر منتشر شده بود) را نقض کرده و طراحی قاب پشتی فاقد رابط گلیف (Glyph/مجموعه‌ای چندصد عددی از LEDهایی که با دریافت نوتیفیکشن در گوشی، می‌درخشند) و محل متفاوتی از سیستم دوربین دوگانه را به نمایش می‌گذارد.

تصویر رندر ناتینگ فون (2a)

علاوه بر این با استناد به تصویر رندر منتشرشده، ناتینگ فون (2a) از قاب پشتی شفاف مشابهی با قاب پشتی ناتینگ فون (1) و ناتینگ فون (2) بهره می‌برد. با این حال، در این تصویر هیچ‌گونه جزئیاتی در رابطه با “سیم‌پیچ (کوئل) انحصاری برای شارژ بی‌سیم” و “ال‌ای‌دی‌های مخصوص به رابط گلیف” به چشم نمی‌خورد!

با استناد به شایعات منتشرشده در رابطه با مشخصات کلیدی این دستگاه، ناتینگ فون (2a) از “صفحه نمایش آمولد 6.7 اینچی با وضوح +FHD و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی” بهره می‌برد و به تراشه “دایمنسیتی 7200” کمپانی مدیاتک مجهز می‌باشد. علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود این گوشی هوشمند میان‌رده از رم با ظرفیت “8 و 12 گیگابایتی” و فضای ذخیره‌سازی با ظرفیت “128 و 256 گیگابایتی” پشتیبانی کرده و در قاب پشتی خود به 2 “دوربین 50 مگاپیکسلی” مجهز باشد. در نهایت، انتظار می‌رود این دستگاه در ماه جاری میلادی با برچسب قیمتی 400 دلاری به بازار معرفی شود.

منبع: Gsmarena

همچنین مطالعه کنید
شیائومی 12، اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 898 خواهد بود

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>