Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ناتینگ فون (2a) با تراشه دایمنسیتی 7200 به بازار می‌آید

ناتینگ فون (2a) با تراشه دایمنسیتی 7200 به بازار می‌آید

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با استناد به شایعات منتشرشده، کمپانی ناتینگ قصد دارد در اواخر ماه فوریه سال 2024 میلادی از یک گوشی مقرون به صرفه که اغلب افشاگران آن را ناتینگ فون (2a) می‌نامند، در جریان کنگره جهانی موبایل (MWC که در شهر بارسلونا برگزار می‌شود) رونمایی کند. روز گذشته، نیز افشاگر معروف (Dylan Roussel) در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق)، ویدیویی از این دستگاه را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشت. این ویدیو، طراحی ظاهری متفاوتی از ناتینگ فون (2a) را نسبت به گوشی‌های قبلی ناتینگ به نمایش می‌گذارد.

از آنجایی که طراحی این دستگاه با سایر گوشی‌های شبه پرچم‌دار کمپانی ناتینگ هیچگونه شباهتی ندارد، “ارزان‌قیمت” بودن آن، بسیار آشکار است و این مسئله احتمالاً خوشایند اکثر کاربران نخواهد بود.

در قاب پشتی گوشی ناتینگ فون (2a) سه نوار نورپردازی گلیف (Glyph/مجموعه‌ای چندصد عددی از LEDهایی که با دریافت نوتیفیکشن در گوشی، می‌درخشند) به چشم می‌خورد. ابعاد گلیف این گوشی کمی کوچک‌تر از آنچه که در ناتینگ فون 2 می‌بینیم، است. با این حال از آنجایی که در وجود گلیف برای یک گوشی میان‌رده ضرورتی وجود ندارد، تعبیه آن بر روی این گوشی، فقط از خوش‌ذوقی ناتینگ بر می‌آید!

همچنین مطالعه کنید
قدرتنمایی اوپو فایند X7 با تراشه دایمنسیتی 9300 در بنچمارک آنتوتو

بنا به اطلاعات منتشر شده، ناتینگ فون (2a) با شماره مدل “A142” از تراشه دایمنسیتی 7200 مدیاتک و صفحه نمایشی 6.7 اینچی بهره می‌‌برد. از آنجایی که توضیحات بیشتری در رابطه با سخت‌افزارهای تعبیه شده بر روی این گوشی میان‌رده در دست نیست، حدس زدن برچسب قیمتی آن کمی دشوار است. با این حال، پس از نشت اطلاعاتی اخیر انتظار می‌رود در هفته‌های آتی به جزئیات بیشتری در رابطه با این دستگاه دست پیدا کنیم.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>