Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

افشای جزییات عجیب و قابل توجه گوشی مرموز iQOO!

افشای جزییات عجیب و قابل توجه گوشی مرموز iQOO!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

انتظار می‌رود کمپانی iQOO به‌زودی سری جدید iQOO Z9 خود را معرفی کند. این گوشی‌ها قرار است در ماه مارس به‌طور رسمی رونمایی شوند. پیش از این نیز شایعاتی در مورد یک گوشی جدید از این کمپانی منتشر شده است. منبع این شایعات نام این دستگاه ذکر نکرده با این حال ویژگی‌ها و مشخصات کلیدی آن را فاش کرده است. بر اساس این اطلاعات، این گوشی به یک تراشه پرچمدار معرفی‌نشده از کمپانی کوالکام مجهز است، بنابراین به‌نظر می‌رسد باید شاهد یک دستگاه میان‌رده سطح بالا باشیم.

اکانت Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو مدعی است که گوشی جدید iQOO از مشخصات جالب‌توجهی برخوردار است. بر اساس ادعای DCS، این گوشی مرموز از تراشه SM8635 کوالکام با فرکانس 3.3 گیگاهرتزی قدرت می‌گیرد. این اکانت همچنین اضافه می‌کند که فرکانس پردازنده می‌تواند در نسخه نهایی متفاوت باشد و انتظار می‌رود این چیپست، یک نسخه اصلاح‌شده از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ باشد.

گوشی iQOO 12 Pro

علاوه بر این، اکانت DCS فاش می‌کند که گوشی iQOO از یک صفحه‌نمایش تخت 6.78 اینچی بدون براکت پلاستیکی بهره می‌برد. در ساخت این صفحه نمایش از پنل اولد LTPO با وضوح 2800 در 1260 پیکسل (1.5K) استفاده شده است. البته به نرخ تازه‌سازی این نمایشگر اشاره‌ای نشده است اما انتظار می‌رود این مقدار، 120 هرتز باشد.

همچنین مطالعه کنید
گوشی بلید وی40 ویتا (Blade V40 Vita) زد تی ای در مالزی معرفی شد

ممکن است تا این لحظه، مشخصات این دستگاه شما را به یاد سری پرچمدار iQOO 12 بیاندازد. بنابراین شاید فکر کنید که این محصول پس از iQOO 12 پرو، سومین مدل موجود در این خط تولید است. اما در کمال تعجب اینطور نیست. زیرا برخلاف iQOO 12 و iQOO 12 پرو، قاب تخت این گوشی هوشمند به جای فلز از پلاستیک ساخته شده است و همچنین این دستگاه از یک باتری بزرگتر 6000 میلی‌آمپر ساعتی پشتیبانی می‌کند. البته DCS بر این نکته تاکید می‌کند که اندازه باتری ممکن است در نسخه نهایی گوشی تغییر کند.

اگرچه هیچ‌جا اشاره‌ای به این موضوع نشده است، اما این احتمال نیز وجود دارد که این گوشی بتواند بخشی از سری iQOO نئو 9 باشد. در هر صورت، انتظار داریم در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد این محصول کسب کنیم.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>