Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

احتمال حضور بازی GreedFall 2 در رویداد بعدی Nacon Connect قوت گرفت

احتمال حضور بازی GreedFall 2 در رویداد بعدی Nacon Connect قوت گرفت

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی Nacon به‌تازگی اعلام کرد که رویداد سالانه‌ی «Nacon Connect» در روز ۲۹ فوریه (۱۰ اسفند) و ساعت ۲۱:۳۰ به‌وقت ایران برگزار خواهد شد. اطلاعات و جزئیات جدیدی از بازی‌های آینده‌ی شرکت Nacon که برای عرضه در سال ۲۰۲۴ میلادی برنامه‌ریزی شده‌اند، در جریان این رویداد به اشتراک گذاشته می‌شود و ظاهراً باید انتظار «چند غافلگیری» را نیز از رویداد Nacon Connect امسال داشت.

یکی از بازی‌هایی که احتمال حضور آن در این رویداد بالا تلقی می‌شود، بازی GreedFall 2: The Dying World است. استودیوی اسپایدرز (Spiders) در مقام توسعه‌دهنده‌ی این بازی نقش‌آفرینی موردانتظار نیز اخیراً در حساب توییتری خود به‌شکل نسبتاً واضحی به حضور قسمت جدید GreedFall در رویداد Nacon Connect اشاره کرد. این عنوان در سال ۲۰۲۲ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر معرفی شد و از آن زمان تاکنون برای عرضه در سال ۲۰۲۴ در دست ساخت قرار دارد. این در حالی است که استودیوی اسپایدرز چند ماه پیش اعلام کرد که جزئیات جدیدی درباره‌ی بازی GreedFall 2: The Dying World را در اوایل سال ۲۰۲۴ به اشتراک خواهد گذاشت.

همچنین مطالعه کنید
مشخصات کامل سیستم موردنیاز برای بازی Saints Row منتشر شد

غیر از این بازی نقش‌آفرینی نیز کمپانی Nacon همچنان چندین بازی موردانتظار دیگر را برای عرضه در سال جاری میلادی برنامه‌ریزی کرده است. ویدیوی تبلیغاتی جدیدی که این شرکت همزمان با رونمایی از تاریخ برگزاری رویداد Nacon Connect در حساب توییتری خود منتشر کرد، به بازی‌هایی نظیر Test Drive Unlimited Solar Crown و عنوانی در ژانر بقا از مجموعه‌ی محبوب Terminator، همراه با چند اثر دیگر اشاره داشته است.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>