Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

«ردمی K70 اولترا» اولین گوشی جهان با ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5T خواهد شد!

ردمی K70 اولترا شیائومی سریع ترین گوشی جهان خواهد بود!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی شیائومی به‌زودی از گوشی ردمی K70 اولترا در کشور چین رونمایی خواهد کرد. طبق اطلاعاتی که به‌تازگی از این محصول فاش شده، ردمی K70 اولترا قرار است تبدیل به سریع‌ترین گوشی هوشمند موجود در بازار شود. اگر چه سری ردمی K به‌صورت انحصاری برای بازار چین در دسترس قرار می‌گیرد، اما گوشی‌های این سری معمولاً با نام ری‌برندشده‌ی «شیائومی T پرو» به بازارهای جهانی راه می‌یابند. اما دقیقاً چه انتظاری باید از این گوشی داشته باشیم و چرا این پرچم‌دار اندرویدی تا این حد سریع است؟ برای پاسخ به این سوال‌ها، با اِروتِک در ادامه همراه باشید.

عملکرد قابل توجه‌ گوشی ردمی K70 اولترا

ردمی K70 اولترا

محصولات سری ردمی شیائومی به‌طور کلی با قیمت‌هایی مقرون‌به‌صرفه‌ روانه‌ی بازارها می‌شوند و گوشی ردمی نوت 13 پرو فایوجی نیز جدیدترین نمونه از دستگاه‌های میان‌رده‌ی شیائومی با این مشخصه است. با این حال، تمامی محصولات این کمپانی به‌صورت جهانی در دسترس قرار نمی‌گیرند و برخی از آن‌ها تنها در کشور چین قابل خرید هستند.

انتظار می‌رود که گوشی ردمی K70 اولترا نیز به‌زودی در چین معرفی شده و در نهایت با نام «شیائومی 14T پرو» به بازارهای جهانی برسد. یکی از اکانت‌های مطرح و شناخته‌شده‌ی این حوزه یعنی Digital Chat Station هم اخیراً در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو ادعا کرده که گوشی جدید شیائومی از سرعت بسیار بالایی برخوردار است.

طبق ادعاهای جدید Digital Chat Station، گوشی ردمی K70 اولترا از تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۳۰۰ بهره می‌برد. موضوعی که شاید در نگاه اول به‌خودی‌خود ارتقای چشمگیری محسوب نشود اما این پردازنده‌ی هشت هسته‌ای که با فرآیند ۴ نانومتری ساخته شده است، قبل از این در گوشی ویوو X100 توانست اثبات کند که در بنچمارک AnTuTu نسبت به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۳ برتری دارد. به عبارت دیگر، این تراشه به‌لطف ۴ هسته‌ی Cortex-X4 با فرکانس ۳٫۲۵ گیگاهرتز و ۴ هسته‌ی Cortex-A720 خود با فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتز موفق شد تا تراشه‌ی قدرتمند کوالکام را از این نظر شکست دهد و لقب سریع‌ترین تراشه‌ی فعلی مدیاتک را نیز به دوش بکشد.

همچنین مطالعه کنید
ویوو Y38 فایوجی با دوربین 50 مگاپیکسلی رونمایی شد

اولین گوشی با ۲۴ گیگابایت رم از نوع LPDDR5T

شیائومی در کنار تراشه‌ی قدرتمند این محصول، قصد دارد آن را به اولین گوشی هوشمند اندرویدی بازار تبدیل کند که ۲۴ گیگابایت رم جدید از نوع “LPDDR5T” را ارائه می‌دهد. این گوشی که به صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی اولد LTPO با رزولوشن 1.5K، حداکثر روشنایی ۲٬۶۰۰ نیت و حداکثر نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز مجهز شده است، از هر نظر با دستانی پر ظاهر می‌شود و با مشخصات چشمگیرش خودنمایی می‌کند.

حتی باتری این دستگاه که هنوز ظرفیت آن مشخص نیست هم طبق گمانه‌زنی‌های اخیر از سایر رقبا ضعیف‌تر نخواهد بود و توان شارژ سریع ۱۵۰ واتی را در دسترس کاربران قرار خواهد داد. با این وجود، سایت 91mobiles ادعا کرده که ظرفیت باتری گوشی ردمی K70 اولترا ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است و در این صورت، گوشی جدید شیائومی تنها از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

علاوه‌بر این‌، گوشی ردمی K70 اولترا طبق شایعات به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX-LYTIA-800 سونی با لرزشگیر اپتیکال مجهز شده و از یک دوربین فوق عریض ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره‌مند است.

با این توصیفات، به نظر نمی‌رسد که با گوشی ارزان‌قیمتی روبه‎‌رو باشیم و باید منتظر ماند و دید که شیائومی در نهایت گوشی ردمی K70 اولترا یا همان شیائومی 14T پرو را با چه قیمتی روانه‌ی بازارها می‌کند.

منبع: NextPit

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>