Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی ردمی نوت 13 پرو

ردمی نوت 13 پرو معرفی شد؛ شبه پرچمدار ارزان قیمت

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی شیائومی به تازگی از سری ردمی نوت 13 به شکل رسمی رونمایی کرد. این سری شامل گوشی‌های ردمی نوت 13 پرو پلاس، نوت 13 پرو و نوت 13 معمولی است. با اینکه هر سه محصول از نظر قیمتی ارزان‌قیمت محسوب می‌شوند اما جذاب‌ترین گزینه بین آن‌ها قطعاً ردمی نوت 13 پرو است. برای آشنایی بیشتر با این شبه پرچمدار ارزان قیمت با اِروتِک همراه باشید.

برای فهمیدن چرایی این موضوع بهتر است اول نگاهی به پردازنده‌ی این گوشی بیاندازیم که حکم اولین محصول با تراشه جدید کوالکام را دارد. اسنپ‌دراگون 7 نسل 2، تراشه‌ی میان‌رده با فناوری ساخت 4 نانومتری است که جهت ارائه‌ی عملکردی در سطح گوشی‌های پرچم‌دار طراحی شده است. کمپانی شیائومی این پردازنده‌ی بسیار سریع را با مشخصات فنی خوبی همراه کرده و محصول چشم‌گیر و جذابی را برای آن دسته از خریدارانی که به دنبال گوشی‌های ارزان قیمت هستند ارائه کرده است.

برجسته‌ترین ویژگی‌های ردمی نوت 13 پرو

ردمی نوت 13 پرو دنباله‌ای شایسته‌ و مناسب برای ردمی نوت 12 پرو به محسوب می‌شود. بیشتر از هر چیز دیگر، این نمایشگر قدرتمند ردمی نوت 13 پرو است که توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. محصول جدید شیائومی یک نمایشگر اولد تخت با رزولوشن اصلی 1.5K را در اختیار دارد که در ارائه‌ی تصاویر باکیفیت و پر جزئیات توان‌مند است. به کمک نرخ تجدید 120 هرتزی هم می‌توان منتظر مشاهده انیمیشن‌ها روان و زیبا در این پنل بود.

گوشی ردمی نوت 13 پرو

همان‌طور که پیش از این اشاره شد، ردمی نوت 13 پرو در قلب خود از سری هفتم اسنپ‌دراگون نسل 2 استفاده می‌کند. شیائومی نیز این پردازنده را با 16 گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی 512 گیگابایتی همراه ساخته است و به همین خاطر می‌توان به سادگی انواع وظایف پیچیده و فایل‌های سنگین را به کمک سخت‌افزار گوشی ردمی نوت 13 پرو اجرا کرد.

همچنین مطالعه کنید
تاریخ رونمایی از گوشی‌های سری آنر 60 ‎مشخص شد

گوشی ردمی نوت 13 پرو

در مورد مشخصات دوربین ردمی نوت 13 پرو هم باید گفت که این محصول از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکروی 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین پشتی 200 مگاپیکسلی این گوشی هم همان HP3 سامسونگ است که می‌توان در نسخه‌ی پرو پلاس این سری نیز آن را مشاهده کرد. دقیقاً مانند نسخه‌‎ی قوی‌تر، در ردمی نوت 13 پرو هم شاهد سیستم لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) و چندین و چند ویژگی جهت ارتقای کیفیت دوربین هستیم.

گوشی ردمی نوت 13 پرو

باتری ردمی نوت 13 پرو، ظرفیتی 5100 میلی‌آمپر ساعتی دارد که با حداکثر سرعت 67 واتی با شارژر فست‌شارژ قرار گرفته در جعبه گوشی شارژ می‌شود. از ویژگی‌های برجسته‌ی دیگر این گوشی هم می‌توان به مواردی نظیر محافظ گوریلا گلس ویکتوس، یک بلندگوی قوی و بدنه‌ی مقاوم اشاره کرد.

گوشی ردمی نوت 13 پرو

این محصول در حال حاضر با قیمت 192 دلاری در بازار چین به فروش می‌رسد و نسخه‌ی 16 گیگابایتی‌ آن که 512 گیگابایت حافظه داخلی دارد نیز برچسب 275 دلاری خورده است.

منبع: Gizchina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>