Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سامسونگ از سری گلکسی S24 در روز 27 دی رونمایی خواهد کرد!

تاریخ معرفی سری گلکسی S24 سامسونگ مشخص شد [جدول زمانی پخش زنده مراسم]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته کمپانی سامسونگ ضمن انتشار یک ویدیو تبلیغاتی، به صورت رسمی از برگزاری رویداد Unpacked سری گلکسی S24 و رونمایی از هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) در تاریخ 17 ژانویه (27 دی‌ماه) خبر داد.

این رویداد در ساعت 10 صبح (منطقه زمانی اقیانوس آرام) آغاز می‌شود. با تبدیل این ساعت بر اساس منطقه زمانی/جغرافیایی مختلف، علاقه‌مندان ساکن در کشورهای زیر می‌توانند این رویداد را (به صورت زنده) در ساعات مطرح شده در جدول زیر مشاهده نمایند.

منطقه زمانی/جغرافیایی ساعت برگزاری مراسم
منطقه زمانی شرقی 1 بعد از ظهر
لندن 6 بعد از ظهر
منطقه زمانی اروپای مرکزی 7 بعد از ظهر
ایران 9 شب
هند 11:30 شب
شرقی‌ترین مناطق از جمله: کره جنوبی، چین و استرالیا ساعات اولیه روز 18 ژانویه (28 دی)

در حال حاضر می‌توان گفت تقریباً تمامی مشخصات کلیدی گوشی‌های سری گلکسی S24 فاش شده‌اند! با استناد به تصاویر رندر منتشر شده از تمامی نسخه‌های این سری، به نظر می‌رسد پرچم‌داران سامسونگ طراحی کلی نسل پیشین خود (سری گلکسی S23) را همچنان حفظ خواهند کرد.

بر اساس اطلاعات فاش شده، گلکسی S24 و S24 پلاس در مناطق جغرافیایی خاص با تراشه اگزینوس 2400 (Exynos 2400) یا تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 به بازار روانه خواهند شد. این در حالی است که گلکسی S24 اولترا در تمامی مناطق جهان با تراشه پرچم‌دار کوالکام در سال 2023، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3، روانه بازار می‌شود.

همچنین مطالعه کنید
گوشی Cyrcle Phone 2.0 دارای نمایشگری گرد، دو جک هدفون و دو درگاه USB خواهد بود

با این حال، در یک پیچش داستانی جالب توجه، کمپانی سامسونگ هیچ‌گونه قصدی برای افزایش قیمت این سری از گوشی‌های خود ندارد و حتی گوشی‌های گلکسی S24 و S24 پلاس در کشورهای اروپایی با قیمتی ارزان‌تر از نسل پیشین خود به بازار عرضه خواهند شد! بر همین اساس، پیش‌بینی می‌شود “کاهش قیمت بی‌سابقه” در این 2 مدل به ایالات متحده آمریکا و سایر مناطق جغرافیایی نیز سرایت پیدا کند.

بدون شک رونمایی از رابط کاربری One UI 6.1 به عنوان هیجان‌انگیزترین بخش رویداد جعبه‌گشایی سری گلکسی S24 در نظر گرفته می‌شود. این رابط کاربری که مبتنی بر هوش مصنوعی مولد سامسونگ است، قادر است عملکردهای منحصر به فرد و جذابی مانند: “بهبود وضوح عکس‌های ثبت‌شده در مکان‌های تاریک (شب‌هنگام)، ارائه ترجمه زنده مکالمه به کاربر (در حین برقرار بودن تماس) و سایر بهینه‌سازی‌های مختلف نرم‌افزاری” را به کاربران خود ارائه دهد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>