Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

قیمت گوشی های سری گلکسی S24 سامسونگ لو رفت

قیمت و مشخصات گوشی های سری گلکسی S24 سامسونگ افشا شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با توجه به گزارشاتی که چند هفته قبل منتشر شد، انتظار می‌رود سامسونگ در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۷ دی ۱۴۰۲) از گوشی‌های گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا با طراحی مشابه اما تراشه‌ی بهبودیافته رونمایی کند.

اما گزارشی که به‌تازگی از کشور هلند منتشر شده، افشا کرده است که گوشی‌های گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس کمی ارزان‌تر از تصورات خواهند بود. همزمان با این گزارش، لیست مشخصات فاش‌شده از گوشی‌های جدید سامسونگ نشان داده که هر دو پرچمدار غیر اولترا، تنها در آمریکا و کانادا با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عرضه خواهند شد و سایر بازارهای جهانی مدل‌های مجهز به تراشه‌ی اگزینوس ۲۴۰۰ را دریافت خواهند کرد.

مشخصات گوشی های سری گلکسی S24 سامسونگ

تصویر بالا ممکن است اسلایدی از فایل ارائه‌ای باشد که توسط بخش بازاریابی سامسونگ برای فروشندگان مسئول این دستگاه‌ها تهیه شده است. با این حال، این احتمال نیز وجود دارد که تصویر بالا توسط یکی از طرفداران خوش‌ذوق سامسونگ طراحی شده باشد که تمامی اطلاعات افشاشده‌ی موجود را در یک‌جا کنار هم جمع کرده و با انتخاب فونت سامسونگ، قصد واقعی نشان دادن این تصویر را داشته است.

اگر بار دیگر به برچسب قیمتی گوشی‌های موردانتظار سامسونگ توجه کنیم، با افشاگری‌های اخیر به‌نظر می‌رسد که گوشی‌های گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس احتمالاً در زمان عرضه کمی ارزان‌تر از قیمت گلکسی S23 باشند، اما قیمت مدل اولترا نسبتاً ثابت باقی خواهد ماند. بسته به نرخ ارز، مقررات و قوانین هر کشور و کمپین‌های فروش، ممکن است تفاوت قیمتی اندکی از یک کشور اتحادیه اروپا به کشور دیگر نیز وجود داشته باشد.

همچنین مطالعه کنید
پوکو C50 در لیست دستگاه‌های پشتیبانی‌شده گوگل پلی مشاهده شد

قیمت‌های احتمالی گوشی های سری گلکسی S24 سامسونگ در ادامه آورده شده است:

  • گلکسی S24 با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی: ۸۹۹ یورو
  • گلکسی S24 با ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی: ۹۵۹ یورو
  • گلکسی S24 پلاس با ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی: ۱۱۴۹ یورو
  • گلکسی‌ S24 پلاس با ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی: ۱۲۶۹ یورو
  • گلکسی‌ S24 اولترا با ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی: ۱۴۴۹ یورو
  • گلکسی‌ S24 اولترا با ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی: ۱۵۶۹ یورو
  • گلکسی‌ S24 اولترا با ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی: ۱۸۰۹ یورو

همچنین می‌توان انتظار داشت که در رویداد Galaxy Unpacked که در پایان دی‌ماه برگزار می‌شود، شاهد رونمایی از رابط کاربری One UI 6.1 نیز باشیم. این رابط کاربری مبتنی‌بر اندروید ۱۴ به‌طور پیش‌فرض و همراه با قابلیت‌های هوش مصنوعی جهت حفاظت از باتری، تماس‌های واضح‌تر و تبدیل گفتار به نوشتار به‌صورت همزمان در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>