Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ایسوس از لپ تاپ گیمینگ قدرتمند ROG Strix 2024 رونمایی کرد

ایسوس از لپ تاپ گیمینگ قدرتمند ROG Strix 2024 رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ایسوس به‌تازگی لپ تاپ گیمینگ جدیدی با نام «ROG Strix 2024» را معرفی و روانه‌ی بازارها کرد. این محصول در حال حاضر با قیمت ۱۰۴۹۹ یوان چین (معادل ۱۴۷۸ دلار آمریکا) برای پیش‌خرید در دسترس قرار گرفته است و فروش رسمی آن از تاریخ ۹ ژانویه (۱۹ دی) آغاز خواهد شد. برای آشنایی با مشخصات این لپ‌تاپ گیمینگ قدرتمند، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات لپ تاپ ROG Strix 2024

ایسوس از لپ تاپ گیمینگ قدرتمند ROG Strix 2024 رونمایی کرد

این لپ‌تاپ دارای یک صفحه‌نمایش ۱۶ اینچی با وضوح 2.5K و حاشیه‌های باریک است که نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیتی را همراه با پوشش ۱۰۰ درصدی از طیف رنگی DCI-P3 ارائه می‌دهد.

لپ‌تاپ ROG Strix 2024 مجهز به پردازنده‌ی نسل سیزدهمی Core i9-13980HX اینتل با توان مصرفی ۱۴۰ وات شده که می‌‎تواند در تست‌ها و آزمایش‌های تک‌هسته‌ای به توان مصرفی ۱۳۵ واتی نیز برسد. این پردازنده در کنار کارت گرافیک قدرتمند GeForce RTX 4060 انویدیا توان بهبود دادن تجربه‌ی گیمینگ بازیکن‌ها را دارد و می‌توان برای انجام چند کار به‌صورت همزمان به‌راحتی از این لپ‌تاپ استفاده کرد.

لپ‌تاپ گیمینگ جدید ایسوس از سیستم خنک‌کننده‌ی «Glacier Cooling Architecture 3.0» با ۳ فن ضد گردوغبار، ۷ لوله‌ی حرارتی و ۳۷۴ باله‌ی یخی برای خنک‌سازی مناسب دستگاه بهره می‌برد. این لپ‌تاپ از نسل دوم فلز مایع «Violent Bear» برای دفع مؤثر گرما استفاده می‌کند تا به توان مصرفی کل ۱۹۵ واتی برسد. علاوه‌بر این، لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس مجهز به باتری ۹۰ وات‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی از نوع Type-C PD است که می‌تواند شارژ دستگاه را تنها در عرض ۳۰ دقیقه، از ۰ به ۵۰ درصد برساند.

همچنین مطالعه کنید
اپل مک بوک 13.3 اینچی با نمایشگر اولد (OLED) را در سال 2024 معرفی می‌کند

ایسوس از لپ تاپ گیمینگ قدرتمند ROG Strix 2024 رونمایی کرد

این لپ‌تاپ قدرتمند از فناوری پردازش تصویر دالبی ویژن (Dolby Vision)، استاندارد محافظت از چشم TÜV و تنظیم نور به روش DC برای افزایش کیفیت صفحه‌نمایش و راحتی چشم بهره می‌گیرد. ROG Strix 2024 همچنین به ۱۶ گیگابایت رم DDR5 و یک ترابایت حافظه‌ی SSD از نوع PCIe 4.0 مجهز شده و می‌توان تا ۶۴ گیگابایت نیز رم آن را ارتقا داد.

این لپ‌تاپ گیمینگ گزینه‌های اتصال متنوعی مانند دو پورت Type-C (یکی با DP1.4 و شارژ سریع ۱۰۰ واتی و دیگری با تاندربولت ۴)، دو پورت USB 3.2 نسل ۲، یک جک هدفون، یک پورت HDMI 2.1 و یک پورت اترنت را ارائه می‌کند و همچنین دارای پشتیبانی از وایفای 6E و HDMI 2.1 برای اتصالات شبکه و نمایشگر سریع و مطمئن است.

لپ‌تاپ گیمینگ جدید ایسوس طراحی امروزی و مدرنی دارد و شامل یک صفحه‌کلید با اندازه‌ی کامل و کلیدهای میانبر قابل تنظیم می‌شود که به بهبود تجربه‌ی کاربران در بازی‌ها کمک خواهد کرد. همچنین باید اشاره داشت که ROG Strix 2024 برای بازی‌های رقابتی بهینه شده و گزینه‌ی بسیار خوبی برای گیمرهایی است که به دنبال یک لپ‌تاپ قدرتمند و پر از ویژگی جذاب می‌گردند.

ایسوس همچنین از مدل بعدی لپ‌تاپ‌های گیمینگ Zephyrus G14 در رویداد CES 2024 با طراحی و صفحه‌نمایش بهتر رونمایی خواهد کرد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>