Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نوبیا Z60 اولترا، آیفون 15 پرو را به چالش می‌کشاند!

نوبیا Z60 اولترا، آیفون 15 پرو را به چالش می‌کشاند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی نوبیا با نزدیک شدن به مراسم رونمایی از جدیدترین پرچم‌دار خود، یعنی نوبیا Z60 اولترا، برخی از مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند را با علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی به اشتراک می‌گذارد. به تازگی نیز، این کمپانی ضمن انتشار یک ویدیو تبلیغاتی کوتاه بر روی پیام‌رسان ویبو، به مقایسه صفحه نمایشگر دو گوشی نوبیا زد 60 اولترا و آیفون 15 پرو پرداخته است. شما می‌توانید جزئیات بیشتر این مقایسه را در ویدیو زیر مشاهده کنید:

با استناد به ویدیو تبلیغاتی منتشرشده، نوبیا Z60 اولترا (حداقل بر روی کاغذ) یک گوشی همه‌فن حریف است! در این ویدیو مقایسه اصلی بر سر “بازتولید رنگ، کنتراست و روشنایی صفحه نمایش” پرچم‌دار نوبیا با آیفون 15 پرو است و حداقل در این ویدیو، به نظر می‌رسد که نوبیا، اپل را شکست داده است! علاوه بر این، عدم وجود حفره پانچ (محل تعبیه دوربین سلفی) بر روی صفحه نمایشگر این دستگاه و تعبیه تراشه نمایشگر اختصاصی “UDC Ultra” ما را به حیرت وا می‌دارد.

نوبیا Z60 اولترا با سیستم دوربین سه‌گانه “دوربین اصلی و فوق‌عریض (اولترا واید) 50 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو 64 مگاپیکسلی” همراه با لرزشگیر اپتیکال مجزا برای هر سه لنز، در تاریخ 28 آذر (19 دسامبر) به بازار معرفی خواهد شد.

منبع: Gsmarena

همچنین مطالعه کنید
گوشی جان‌سخت AGM Glory می‌تواند در دمای 40- درجه سانتیگراد نیز دوام بیاورد

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>