Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

طراحی خاص و عجیب جزیره دوربین گوشی نوبیا Z60 اولترا افشا شد

طراحی خاص و عجیب جزیره دوربین گوشی نوبیا Z60 اولترا افشا شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی نوبیا در حال آماده شدن برای عرضه‌ی گوشی پرچمدار بعدی خود، یعنی نوبیا Z60 اولترا، در تاریخ ۱۹ دسامبر (۲۸ آذر) است. تصاویر تبلیغاتی رسمی که به‌تازگی از این گوشی منتشر شده بود، نگاه جدیدی به طراحی دایره‌شکل و عجیب جزیره دوربین نوبیا Z60 اولترا را ارائه داد و حالا با تصویری که اخیراً افشا شده است، نگاه کامل‌تری به ظاهر عجیب این گوشی موردانتظار به‌دست آورده‌ایم.

همانند نوبیا Z50 اولترا، سری Z60 نیز از یک نمایشگر بدون ناچ و بریدگی استفاده می‌کند و می‌توان انتظار وجود یک دوربین سلفی زیر نمایشگر را داشت. حاشیه‌های گوشی نوبیا‌ Z60 اولترا نیز به نظر از هر طرف متقارن طراحی شده‌اند و شاهد یک صفحه‌نمایش تخت هستیم.

در پنل پشتی نوبیا Z60 اولترا جزیره‌ی دوربین مستطیلی‌شکل بزرگی وجود دارد که عرض این گوشی را کاملاً پوشش می‌دهد. علاوه بر این برآمدگی، ماژول دوربین محصول جدید نوبیا دو رنگ دارد که نیمه‌ی بالایی آن به رنگ سفید طراحی شده و سنسور دوربین این گوشی را در طراحی کپسولی خاصی قرار داده است. در سمت راست این حسگر هم می‌توان چراغ LED و لوگوی برند نوبیا را همراه با نقطه‌ی قرمزی مشاهده کرد که احتمالاً جنبه‌ی تزئینی دارد.

طراحی خاص گوشی نوبیا Z60 اولترا با تصویر جدیدی لو رفت

نیمه‌ی پایینی ماژول دوربین این گوشی سیاه طراحی شده و دو سنسور دوربین را در خود جای داده است. یکی از سنسورها در بریدگی دایره‌ای با طیفی از رنگ قرمز مشاهده می‌شود و حسگر دیگر در بریدگی مستطیلی قرار گرفته است.

همچنین مطالعه کنید
عرضه گوشی‌های سری Realme 9 در 4 مدل مختلف در سه ماهه اول سال 2022

تصویر جدید که به‌تازگی از گوشی نوبیا Z60 اولترا لو رفته است، نشان می‌دهد که روی قاب این محصول خطوط آنتن وجود دارد. این تصویر همچنین تأیید می‌کند که با یک قاب فلزی روبه‌رو هستیم. افزون بر این، کنترل فیزیکی‌ نیز بر روی بدنه‌ی این گوشی قابل مشاهده است که به کمک آن می‌توان اعلان‌ها را بی‌صدا کرد. دکمه‌ی پاور این دستگاه هم همراه با دکمه‌های تنظیم صدا در سمت راست Z60 اولترا قرار گرفته‌اند.

در تصویر تبلیغاتی تازه‌ای که کمپانی نوبیا در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو (Weibo) به اشتراک گذاشته است، تأیید شد که این گوشی به یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با اندازه‌ی ۱/۱.۵۶ اینچی، دیافراگم f/۱.۸، پشتیبانی از لرزش‌گیر اوپتیکال و یک «‌موتور تثبیت‌کننده‌ی تعلیق هشت‌سیمه» مجهز خواهد بود.

نوبیا همچنین ادعا کرده که گوشی Z60 اولترا از اولین «لنز با زاویه‌ی دید عریض سطح اصلی» بهره می‌برد. این خبر حاکی از این است که دوربین اصلی این گوشی، قابلیت‌هایی همانند لنزهای اولترا واید (فوق عریض) را به کاربران ارائه می‌دهد.

در پایان باید اشاره داشت که گوشی نوبیا Z60 اولترا قدرت‌گرفته از تراشه‌ی جدید اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۳ کوالکام است و احتمالاً توسط یک رم «LPDDR5x» و حافظه‌ی داخلی UFS 4,0 همراهی می‌شود. این گوشی هوشمند ممکن است گواهی IP68 را نیز برای مقاومت در‌ برابر آب و گرد‌و‌غبار به‌دست آورده باشد و در این زمینه هم اطمینان خاطر کاربران را افزایش دهد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>