Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی سونی اکسپریا 1 وی، اندروید 14 را دریافت خواهد کرد

گوشی سونی اکسپریا 1 وی، اندروید 14 را دریافت خواهد کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سونی فرآیند انتشار به‌روزرسانی اندروید 14 را برای گوشی اکسپریا 1 وی (Xperia 1 V) آغاز کرد. این نسخه، حالت عکاسی بوکه (Bokeh/لکه‌های نورانی که در بخش‌های غیرفوکوس شده تصاویر مشاهده می‌شوند) بهبود‌یافته انحصاری گوشی اکسپریا 5 وی (Xperia 5 V) و برنامه جدید Video Creator (پلت‌فرم تخصصی عکس و فیلم سونی مبتنی بر فضای ابری) را با خود به همراه دارد.

سونی برنامه Video Creator را اکنون به عنوان بخشی از قابلیت‌های جدید مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 معرفی کرده است، البته لازم به ذکر است که این کمپانی،‌ در گذشته این پلتفرم را در قالب یک اپلیکیشن قابل دانلود در اختیار مالکان گوشی‌های اکسپریا 1 وی قرار داده بود.

قابلیت‌های جدید گوشی سونی اکسپریا 1 وی

حالت بوکه سونی، که از آن به عنوان حالت پرتره نیز یاد می‌شود، در گوشی اکسپریا 5 وی بسیار مورد تحسین قرار گرفت. بنابراین، فعال‌سازی این قابلیت برای کاربران گوشی اکسپریا 1 وی سونی، به عنوان یک خبر بسیار خوب تلقی می‌شود و اکنون این گروه از کاربران نیز قادر به بهره‌مندی از قابلیت‌های پیشرفته عکاسی پرتره خواهند بود.

برنامه Video Creator نیز یک اپلیکیشن مخصوص ساخت و تدوین ویدیو است که در ابتدا روی گوشی اکسپریا 5 وی فعال شد. این برنامه (مشابه با قابلیت هایلایت ویدیو اپلیکیشن گوگل فوتوز) به کاربران اجازه می‌دهد با انتخاب عکس‌ها، کلیپ‌ها و موسیقی (به صورت پیش‌فرض یا سفارشی‌سازی شده) به صورت خودکار ویدیوهای موردعلاقه خود را ایجاد کنند. علاوه بر این، برنامه Video Creator سونی با ارائه ابزارهای کنترلی پیچیده و قدرتمند خود به کاربران این امکان را می‌دهد تا ویدیوهای موردعلاقه خود را به صورت حرفه‌ای تدوین و شخصی‌سازی نمایند.

همچنین مطالعه کنید
گوشی Moto G Power جدید موتورلا به‌زودی با دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی خواهد شد

در نظر داشته باشید که این احتمال وجود دارد که سونی برای ارائه به‌روزرسانی سیستم‌عامل در تمامی گوشی‌های اکسپریا 1 وی، به چند روز زمان نیاز داشته باشد. متاسفانه، تاکنون، جزئیات بیشتری در رابطه با انتشار به‌روزرسانی سیستم‌عامل در گوشی اکسپریا 5 وی منتشر نشده است.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>