Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوگل فوتوز به قابلیت ایجاد ویدیوهای هایلایت با کمک هوش مصنوعی دست یافت

گوگل فوتوز اکنون می‌تواند با کمک هوش مصنوعی ویدیوهای هایلایت تولید کند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برنامه‌ی گوگل فوتوز (Google Photos) که پیش از این با ابزارهایی نظیر Magic Editor، به قابلیت اصلاح تصاویر به کمک هوش مصنوعی دست پیدا کرده بود، یا می‌توانست به صورت خودکار از تصاویر با فرمت RAW نسخه‌ی پشتیبان تهیه کند، اکنون به یک قابلیت جذاب دیگر دست پیدا کرده است.

قابلیت جدید گوگل فوتوز به کاربران این برنامه در هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS اجازه خواهد داد تا از هوش مصنوعی جهت ساخت ویدیوهای هایلایت (Highlight) استفاده کنند. این قابلیت جدید حتی خیال کاربران بابت انتخاب موسیقی پس‌زمینه را نیز راحت خواهد کرد و گزینه‌ی مخصوصی برای این موضوع تعبیه شده است.

کمپانی گوگل در حال حاضر مشغول عرضه‌ی قابلیت ایجاد ویدیوهای هایلایت برای کاربران اندروید و iOS گوگل فوتوز است و به‌روزرسانی‌های جدید این برنامه کم‌کم در دسترس همگان قرار می‌گیرد. با این حال، انتشار جهانی این قابلیت ممکن است چند روزی طول بکشد و احتمالاً باید کمی صبر کنید تا این ویژگی به برنامه‌ی فوتوز گوشی شما نیز برسد.

وقتی به این قابلیت دسترسی پیدا کردید، در تایم‌لاین و صفحه‌ی اصلی خود نماد جدید “+” را مشاهده خواهید نمود که از طریق آن می‌توان گزینه‌ی ویدیوی هایلایت (Highlight Video) را انتخاب کرد. بعد از انجام این کار، از طریق جستجوگر درون برنامه‌ی فوتوز برای پیدا کردن مکان‌ها، افراد یا موضوعاتی که مدنظرتان قرار دارند استفاده کنید. کار اصلی شما با ویدیوی هایلایت در همین نقطه پایان می‌یابد و باقی کارها را هوش مصنوعی برای شما انجام خواهد داد. بعد از تمام شدن این پروسه، کلیپ‌های مناسب را انتخاب نموده و موسیقی متن مورد نظر خود را برگزینید و آن را با ویدیو هماهنگ کنید.

همچنین مطالعه کنید
با جزئیات طراحی خاص گوشی پرچم‌دار وان پلاس 12 آشنا شوید!

در صورتی هم که از ترتیب کلیپ‌ها و تصاویر انتخاب‌شده راضی نبودید، امکان تغییر دستی آن وجود دارد و می‌توانید جداگانه به ویرایش ویدیوی هایلایت خود بپردازید تا به نتیجه‌ی دلخواه برسید.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>