Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اوپو فایند N3 فلیپ رونمایی شد؛ رقیب قدرتمند گلکسی زد فلیپ 5

اوپو فایند N3 فلیپ رونمایی شد؛ رقیب قدرتمند گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اوپو از جدیدترین گوشی تاشوی جیبی خود با نام فایند N3 فلیپ (Find N3 Flip) رونمایی کرد. این گوشی جدید اوپو با ماژول دوربین سه‌گانه Hasselblad تقویت‌شده، یک پیشرفت اساسی نسبت فایند N2 فلیپ سال گذشته داشته است. برای آشنایی بیشتر با این تاشوی جذاب و رقیب قدرتمند گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ با اِروتِک همراه باشید.

اوپو فایند N3 فلیپ رونمایی شد؛ رقیب قدرتمند گلکسی زد فلیپ 5

دوربین:

در نقطه قوت پرچمدار جدید اوپو یعنی بخش دوربین‌های فایند N3 فلیپ، یک ماژول فوق عریض 48 مگاپیکسلی با میدان دید 114 درجه‌ای و یک لنز پرتره 32 مگاپیکسلی معادل 47 میلی‌متر با زوم اپتیکال 2 برابری، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی معادل 24 میلی‌متری با دیافراگم f/1.8 و پیکسل‌های 1.0 میکرومتری با قابلیت لرزشگیر اپتیکال (OIS) را همراهی می‌کنند. لازم به ذکر است که در فایند N2 تنها یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی را همراه می‌کرد. در نمایشگر داخلی نیز مانند گذشته از یک سنسور 32 مگاپیکسلی در حفره پانچ استفاده شده است.

اوپو فایند N3 فلیپ رونمایی شد؛ رقیب قدرتمند گلکسی زد فلیپ 5

نمایشگر:

صفحه نمایش خارجی 3.26 اینچی امولد نسخه جدید از نظر اندازه با نسل قبلی خود یکسان است اما این بار عملکرد‌های بیشتری را دریافت کرده است و به کاربران این امکان را می‌دهد که انواع برنامه‌ها و ویجت‌ها را بدون باز کردن فایند N3 فلیپ خود اجرا کنند. در مراسم رونمایی از این گوشی نیز به پشتیبانی از برنامه‌های چند سفر، ناوبری، موسیقی و شبکه‌های اجتماعی و ادغام کلید هوشمند برای خودروهای جدیدتر اشاره شد.

در نسخه جدید مانند نسخه سال گذشته، از یک صفحه نمایش اصلی 6.8 اینچی LTPO امولد با وضوح 1080 در 2520 پیکسلی و نرخ نوسازی تطبیقی 1 تا 120 هرتزی استفاده شده است. این پنل از شیشه بسیار نازک (UTG) استفاده می‌کند و حداکثر روشنایی 1600 نیتی را ارائه می‌دهد. این نمایشگر توسط گوریلا گلس ویکتوس (Gorilla Glass Victus) محافظت می‌شود.

سخت‌افزار:

فایند N3 فلیپ از چیپست جدیدتر مدیاتک یعنی دایمنسیتی 9200 و همچنین رم سریعتر و قدرتمندتر LPDDR5X و حافظه UFS 4.0 بهره می‌برد. لازم به ذکر است فایند N2 فلیپ به چیپست دایمنسیتی 9000 پلاس مجهز شده بود. یکی از معدود تغییرات طراحی، افزوده شدن سوئیچ جدید بی‌صدا است که مانند گوشی‌های وان‌پلاس دارای سه موقعیت است. مانند نسخه گذشته، سنسور اثر انگشت نسخه جدید نیز در کناره دستگاه قرار گرفته است.

نرم‌افزار و باتری:

بخش نرم افزاری فایند N3 فلیپ توسط رابط کاربری ColorOS 13.2 تحت اندروید 13 پشتیبانی می‌شود. در بخش باتری نیز همچنان از همان ظرفیت 4300 میلی آمپر ساعتی و سرعت شارژ سریع 44 واتی استفاده شده است.

همچنین مطالعه کنید
تیزرهای رسمی گوشی های سری ریلمی نارزو 60 منتشر شد

رنگ‌بندی و قیمت:

اوپو فایند N3 فلیپ 5G در رنگ‌های مشکی، طلایی و رز عرضه می‌شود. نسخه 12 گیگابایت رم / 256 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی 932 دلار قیمت دارد در حالیکه تریم 12 گیگابایت رم / 512 گیگابایت حافظه داخلی آن 1042 دلار قیمت‌گذاری شده است.

اوپو فایند N3 فلیپ رونمایی شد؛ رقیب قدرتمند گلکسی زد فلیپ 5

دسترسی بین‌المللی:

فروش آزاد فایند N3 فلیپ در 17 شهریور (8 سپتامبر) در چین آغاز شود و اوپو وعده داده است که این گوشی به‌زودی به صورت بین‌المللی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>