Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات صفحه نمایش و رنگ‌های گوشی تاشو اوپو فایند N3 فاش شد

مشخصات نمایشگر و رنگ بندی گوشی تاشو اوپو فایند N3 فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حال حاضر، گمانه‌زنی‌هایی در خصوص به‌کار‌گیری از سخت‌افزار‌های مشابه در دو گوشی اوپو فایند N3 (که منحصراً در اختیار کاربران چینی قرار می‌گیرد) و گوشی وان پلاس اپن (که قرار است تا در سطح جهانی، عرضه شود) به گوش می‌رسد. در صورت صحت داشتن این شایعات، احتمالاً مشخصات صفحه نمایش میان این دو گوشی، مشترک و یکسان خواهد بود.

با استناد به اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط اکانت دیجیتال چت استیشن (DCS)، به نظر می‌رسد که نمایشگر‌های گوشی تاشو اوپو فایند N3 از وضوحی بالا‌تر از نمایشگر‌های گوشی تاشو گلکسی زد فولد 5 سامسونگ بهره می‌برند. ظاهراً، صفحه نمایش داخلی گوشی اوپو فایند N3، یک پنل 7.82 اینچی با وضوح 2440 در 2268 پیکسلی است که تراکم پیکسلی 426ppi را در بر خواهد داشت. این در حالی است که در شایعات به گوش رسیده، قرار بر آن است تا این گوشی از صفحه نمایش خارجی 6.31 اینچی با ابعاد 20:9، رزولوشن 1116 در 2484 پیکسل و تراکم پیکسلی 431ppi بهره ببرد.

مشخصات صفحه نمایش و رنگ‌های گوشی تاشو اوپو فایند N3 فاش شد

شایان ذکر است که گوشی تاشو گلکسی زد فولد 5 سامسونگ دارای صفحه نمایش داخلی 7.6 اینچی با وضوح 2176 در 1812 پیکسل و تراکم پیکسلی حدود 373ppi می‌باشد. صفحه نمایش خارجی این گوشی نیز دارای اندازه‌ای برابر با 6.2 اینچ و وضوحی 2316 × 904 پیکسلی می‌باشد و تراکم پیکسلی آن در حدود 401ppi است. این بدان معناست که در تئوری، فرض می‌شود که گوشی اوپو فایند N3 (و احتمالا وان پلاس اپن) از صفحه نمایش بزرگ‌تر و با وضوح بالا‌تری از گلکسی زد فولد 5 بهره می‌برند.

همچنین مطالعه کنید
با طراحی خاص و جذاب گوشی iQOO 12 آشنا شوید!

اکانت DCS در ادامه اظهار می‌کند که در پیکر‌بندی 16 گیگا‌بایت/ 1 ترا‌بایت گوشی اوپو فایند N3 از رم LPDDR5X و حافظه UFS 4.0 بهره گرفته خواهد شد و احتمال عرضه این گوشی در پیکر‌بندی رم 24 گیگابایتی نیز وجود دارد. از آن‌سو اگر کمی به مشخصات گوشی وان پلاس اپن متمرکز شویم، با استناد به گفته مکس جمبور، قرار بر آن است تا این گوشی در دو گزینه رنگی “مشکلی (Voyage Black) و فیروزه‌ای (Emerald Eclipse) به دست کاربران برسد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>