Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

رندر‌های جدید گوشی اوپو فاید N3 فلیپ افشاء شدند

رندر‌های جدید گوشی اوپو فایند N3 فلیپ منتشر شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اگر‌چه، گوشی فایند N2 فلیپ، به عنوان اولین گوشی اوپو در جمع گوشی‌های تاشو، یک حریف شایسته برای گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ در نظر گرفته می‌شد، اما اکنون زمان آن است که توجه خود را به جدید‌ترین گوشی بعدی سری فایند N فلیپ اوپو معطوف کنیم. رندر‌های به‌روزرسانی‌شده فایند N3 فلیپ (Find N3 Flip) که از سوی اکانت دیجیتال چت استیشن و وبسایت Pricebaba منتشر شده است، ظاهری به‌روزتر و متفاوت‌تر از رندرهای قبلی به اشتراک گذاشته شده در اوایل سال جاری میلادی را نشان می‌دهند.

رندر‌های جدید گوشی اوپو فاید N3 فلیپ افشاء شدند

بزرگ‌ترین تغییری که در رندر‌های جدید به چشم می‌خورد، جزیره دوربین این گوشی است که اکنون حلقه‌ای در‌برگیرنده سه سنسور و نام تجاری هاسلبلاد (Hasselblad) می‌باشد. به نظر می‌رسد که صفحات نمایشگر گوشی تاشو فایند N3 فلیپ با پوششی بلند و با شکل و اندازه مشابه با آنچه که در گوشی فایند N2 فلیپ طراحی شده بود، می‌باشند. از نظر مشخصات، گفته می‌شود که جدید‌ترین گوشی تاشو اوپو از صفحه‌نمایش LTPO امولد 6.8 اینچی با نرخ به‌روز‌رسانی 120 هرتزی و صفحه نمایش خارجی امولد 3.26 اینچی، بهره می‌برد.

رندرهای قبلی (سمت راست)، شماتیک جدید (سمت چپ)  

حلقه دوربین گوشی اوپو فایند N3 فلیپ دارای یک دوربین اصلی 50 مگا‌پیکسلی (IMX890) همراه با لرزش‌گیر اپتیکال، در کنار یک ماژول اولترا‌واید 8 مگا‌پیکسلی و یک لنز تله‌فوتو 32 مگا‌پیکسلی است. انتظار می‌رود که بخش نرم‌افزاری این گوشی با رابط کاربری ColorOS 14 مبتنی بر اندروید 13 پوشش داده شود. علاوه بر این، اوپو فاید N3 فلیپ نسبت به اوپو فایند N2 فلیپ که شارژ سریع 33 واتی داشت، ارتقاء یافته است و این گوشی دارای گواهینامه شارژ سریع 67 واتی می‌باشد.

همچنین مطالعه کنید
تکنو اسپارت 9T جدید با طراحی و مشخصات متفاوت در هند معرفی شد

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>