Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصویر رندر اوپو فایند N3 فلیپ با یک دوربین بیشتر نسبت به نسل قبلی منتشر شد

تصویر رندر اوپو فایند N3 فلیپ با یک دوربین بیشتر نسبت به نسل قبلی منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سامسونگ در حال حاضر آماده معرفی گلکسی زد فلیپ 5 در ماه آینده است که دارای یک صفحه نمایش بیرونی بسیار بزرگتر نسبت به نسل قبلی خواهد بود. اولین دستگاه تاشو به سبک فلیپ با نمایشگر بزرگ نیز، فایند N2 فلیپ اوپو بود که در اوایل سال جاری میلادی به بازار عرضه شد. علی‌رغم اینکه این محصول، هنوز یک دستگاه نسبتاً جدید است، ظاهرا اوپو در حال حاضر مشغول کار بر روی جانشین آن است. امروز نیز، تصویر رندری از فایند N3 فلیپ آینده منتشر شده که یک دوربین بیشتر نسبت به نسل قبلی خود را نشان می‌دهد.

بر اساس تصویر منتشرشده، نمایشگر بیرونی تقریباً شبیه به فایند N2 فلیپ است، بنابراین به نظر می‌رسد اوپو نمی‌خواهد به بازی بزرگ کردن صفحه‌نمایش که امسال موتورولا و سامسونگ در آن شرکت کرده‌اند، وارد شود. اما از سوی دیگر فایند N3 فلیپ یک دوربین سوم را به دست آورده است. موقعیت قرارگیری دوربین ها نیز مشابه چیزی است که در نسل قبلی دیده‌ایم و فقط یک سنسور اضافی در آنجا وجود دارد.

تصویر رندر اوپو فایند N3 فلیپ با یک دوربین بیشتر نسبت به نسل قبلی منتشر شد
تصویر اوپو فایند N2 فلیپ

همان منبعی که این تصویر رندر را فاش کرده، مدعی است که این گوشی تاشو تمام دوربین های خود را از رنو 10 پرو که اخیراً معرفی شده به ارث خواهد برد. بنابراین، این به معنای وجود یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX890 سونی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال (OIS)، سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 32 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابری است،‌ لازم به ذکر است که سنسور آخری در مقایسه با N2 فلیپ اضافه شده است.

بقیه مشخصات ظاهراً “به احتمال زیاد مشابه” فایند N2 فلیپ هستند که فایند N3 فلیپ را به دستگاهی شبیه به نسل قبلی خود تبدیل می‌کند. البته شاید اوپو فکر می‌کند تنها مشکل N2 فلیپ، نبود دوربین تله فوتو بوده است؟‍!‌ به هر حال، هنوز مشخص نیست که نسل جدید تاشو اوپو قرار است چه زمانی عرضه شود، اما در صورت انتشار اطلاعات بیشتر، به شما اطلاع خواهیم داد.

همچنین مطالعه کنید
گوشی Honor X20 5G با پردازنده Dimensity 900 SoC و اندروید 11 در گیگ‌بنچ ظاهر شد

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>