Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نسخه جهانی اوپو فایند N2 فلیپ در پایگاه گیک بنچ رویت شد

نسخه جهانی اوپو فایند N2 فلیپ در پایگاه گیک بنچ رویت شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اوپو ماه گذشته از گوشی‌های فایند N2 و فایند N2 فلیپ در چین رونمایی کرد. فایند N2 در انحصار چین باقی خواهد ماند، اما تایید شده است که نسخه فلیپ، عرضه جهانی خواهد شد. اوپو هنوز تاریخ عرضه جهانی این گوشی تاشو را اعلام نکرده است، اما یک دستگاه اوپو که گمان می‌رود نسخه جهانی فایند N2 فلیپ (Find N2 Flip) باشد در بنچمارک گیک بنچ رویت شده است که مشخصات کلیدی این نسخه بین‌المللی را فاش می‌کند.

این گوشی با شماره مدل CPH2437، اندروید 13 را اجرا کرده و دارای 8 گیگابایت رم است. دو لیست از CPH2437 در پایگاه داده این بنچمارک وجود دارد و هر دو دارای کد “k6983v1_64” در بخش مادربرد هستند. این تراشه متشکل از هشت هسته، 4 هسته با فرکانس 1.8 گیگاهرتز، سه هسته با فرکانس 2.85 گیگاهرتز و یک هسته با فرکانس 3.2 گیگاهرتز است.

این مشخصات می‌تواند بیانگر تراشه قدرتمند دایمنسیتی +9000 مدیاتک باشد که با پردازنده گرافیکی Mali-G710 MC10 برای انجام کارهای گرافیکی فشرده مانند بازی و ویرایش چندرسانه‌ای ارائه می‌شود.

گیک بنچ سایر مشخصات CPH2437 را فاش نکرده است، اما اگر این دستگاه همان فایند N2 فلیپ باشد و همان مشخصات نسخه چینی را در خارج از چین نیز داشته باشد، می‌توان انتظار داشت که با یک نمایشگر تاشو امولد 6.8 اینچی با وضوح +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتزی، یک نمایشگر خارجی 3.26 اینچی و تراشه دایمنسیتی +9000 مدیاتک عرضه شود.

همچنین مطالعه کنید
آیفون 17 به شیشه نمایشگر ضد خش و ضد انعکاس مجهز خواهد بود!

این گوشی همچنین یک باتری 4300 میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ سیمی 44 واتی و سه دوربین شامل 50 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را نیز در اختیار خواهد داشت.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>