Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

برخی از مشخصات گوشی تاشو فایند N2 فلیپ اوپو فاش شد

برخی از مشخصات گوشی تاشو فایند N2 فلیپ اوپو فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

فایند N2 فلیپ (Find N2 Flip) آینده اوپو، اولین تاشو به سبک جیبی یا فلیپ است که پس از گوشی فایند N اصلی (یک دستگاه “تبلت کوچک تاشو” که سال گذشته به‌عنوان اولین گوشی هوشمند تاشو این برند در چین عرضه شد) وارد بازار خواهد شد. این گوشی اخیراً مورد توجه بسیاری از افشاگران بوده است و ظاهراً رونمایی رسمی آن نیز در 15 دسامبر (24 آذر) انجام خواهد شد. در ادامه این افشاگری‌ها، روز گذشته نیز لیست کاملی از مهم‌ترین مشخصات این دستگاه فاش شده است.

گفته می‌شود فایند N2 فلیپ با صفحه‌نمایش اصلی تاشو اولد 6.8 اینچی، وضوح +FHD، نرخ نوسازی 120 هرتزی و صفحه‌نمایش بیرونی اولد 3.2 اینچی با نرخ نوسازی 60 هرتزی عرضه می‌شود.

قدرت این گوشی از تراشه قدرتمند +9000 مدیاتک با کمک تراشه توسعه‌یافته داخلی اوپو، یعنی NPU MariSilicon X که برای اولین بار در فایند X5 پرو معرفی شد، تامین می‌شود. ظاهراً فایند N2 فلیپ دارای دو دوربین عقب، شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی است و عکس‌های سلفی توسط یک دوربین 32 مگاپیکسلی ثبت می‌شوند. با این اوصاف، فرض می‌کنیم که می‌توانید با استفاده از صفحه‌نمایش بیرونی، با دو دوربین اصلی نیز سلفی بگیرید.

برخی از مشخصات گوشی تاشو فایند N2 فلیپ اوپو فاش شد

این دستگاه اندروید 13 را با تحت رابط کاربری ColorOS 13 اوپو اجرا خواهد کرد و دارای یک باتری 4300 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 44 واتی دارد. در مورد شارژ بی‌سیم و همچنین میزان حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی اطلاعاتی وجود ندارد.

همچنین مطالعه کنید
لاوا بلیز کرو فایوجی با نمایشگر خمیده ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

احتمال دارد که فایند N2 فلیپ به‌صورت بین‌المللی نیز عرضه شود. اگر این اتفاق بیفتد، این اولین گوشی تاشو اوپو خواهد بود که در خارج از چین نیز فروخته می‌شود، چراکه متأسفانه فایند N تاشو هرگز عرضه رسمی جهانی نداشت. گفته می‌شود این محصول در زمستان امسال در سایر بازارها نیز عرضه می‌شود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>