Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

6 نکته برای شروع بازی Exoprimal

6 نکته برای شروع بازی Exoprimal

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در میان بازی‌هایی که در چند سال گذشته توسط CAPCOM منتشر شده است، بازی Exoprimal قطعاً یکی از منحصربه‌فردترین‌هاست. ارائه یک تجربه همه‌جانبه PvEvP و مملو از انبوهی از دایناسورها برای نابودی با کمک مکانیک‌های جالب، این بازی را از بازی‌های چند نفره مشابه متمایز می‌کند.

اگر به تازگی در جزیره بیکیتوآ (Bikitoa) گیر افتاده‌اید و می‌خواهید از چند ساعت اول بازی Exoprimal بهترین استفاده را ببرید، در اینجا شش نکته وجود دارد که بازی را برای شما لذت بخش تر می‌کند. با اِروتِک همراه باشید.

بهترین Exosuit را برای خود بیابید …

Exoprimal

Exoprimal دارای ده Exosuit مختلف است که به سه نقش مختلف تقسیم می شوند. Assault Exosuits در زمینه حمله تخصصی دارند و دارای توانایی‌هایی هستند که به شما امکان می‌دهد آسیب های زیادی به دایناسورها و دشمنان وارد کنید. Tank Exosuits در محافظت از متحدان شما با جلب توجه دشمنان و جذب آسیب تخصص بیشتری دارند. Exosuitهای پشتیبانی با توانایی های مختلفی عرضه می‌شوند که با ترمیم آسیب و تقویت توانایی‌های سایر اعضای تیم به آنها کمک می‌کنند. با این حال، این تعاریف تا حدودی گسترده هستند و Exosuitهای متعلق به یک گروه می‌توانند بسیار متفاوت‌تر عمل کنند. برای مثال، Assault Exosuits Deadeye و Zephyr به‌ترتیب بر روی نبردهای دوربرد و کوتاه برد تمرکز می‌کنند، در حالی که Roadblock و Krieger و Murasame به روش‌های بسیار متفاوتی از تیم محافظت می‌کنند. به این ترتیب، هنگامی که سبکی را انتخاب کردید که برای شما مناسب‌تر است، باید تمام Exosuit‌های متعلق به آن را امتحان کنید تا بهترین سبک بازی خود را پیدا کنید.

در بند یک Exosuit نباشید!

در حالی که Exoprimal انواع مختلفی از ماموریت‌ها را ارائه می‌دهد، پس از انجام ده‌ها ماموریت، به مرور تازگی و جذابیت بازی شروع به از بین رفتن خواهد کرد. به همین دلیل، واقعاً نباید در تمام مدت بازی به یک نقش بچسبید، زیرا تغییر همه چیز، نه تنها بازی را سرگرم‌کننده‌تر می‌کند، بلکه می‌تواند شما و تیمتان را به سمت کشف استراتژی‌ها و تیم جدید یا غیرمعمول سوق دهد. ترکیباتی که می‌توانند به اندازه برخی از ترکیبات رایج‌تر موثر باشند.

از تغییر دادن چیزی در طول بازی نترسید!

یادگیری نحوه بازی چندین Exosuit نه تنها تا حدودی یک الزام برای جلوگیری از خسته‌کننده شدن سریع در بازی Exoprimal است، بلکه چیزی است که شما را به عضوی ارزشمندتر در تیم تبدیل می‌کند. برخلاف دیگر بازی‌های مشابه، بازی Exoprimal به شما اجازه می‌دهد تا Exosuits را در هر زمانی در طول یک بازی بدون انتظار تغییر دهید و این قابلیتی است که باید از آن نهایت استفاده را ببرید. بسته به ماموریت یا وضعیت فعلی، برخی ترکیب‌های تیمی ممکن است مؤثرتر از سایرین باشند، بنابراین اگر می‌خواهید به یک بازیکن خوب در Exoprimal تبدیل شوید، باید آماده تغییر Exosuit باشید و در چندین مورد مهارت کسب کنید.

همچنین مطالعه کنید
بازی Dragon’s Dogma 2 در فروشگاه استیم رؤیت شد

عجله نکنید!

در بازی‌های چند نفره مبتنی بر تیم، رفتن و مبارزه به تنهایی، هرگز ایده خوبی نیست و همین امر در مورد بازی Exoprimal نیز صدق می‌کند. اصلاً مهم نیست که چقدر Exosuit شما موثر است چراکه نمی‌تواند از هر گروه دایناسوری بدون کمک دیگران جان سالم به در ببرد. مگر اینکه دلیل خیلی خوبی برای جدا شدن از تیم خود داشته باشید، مثلاً در Uplink Control اگر می‌خواهید توجه خود را به یک لینک تحت حمله جلب کنید، هرگز نباید تیم خود را پشت سر بگذارید چراکه شما به سرعت شکست خواهید خورد و هم تیمی های خود را برای مقابله با دایناسورها و حریفان با یک بازیکن کمتر برای مدت زمان کوتاهی رها می‌کنید که می تواند در برخی موقعیت‌های شدید و خطرناک تلفات زیادی ایجاد کند.

از Dominators در زمان مناسب استفاده کنید

Exoprimal

Exoprimal دارای Rigs مختلفی است که گزینه‌های مختلف تهاجمی و تدافعی را به Exosuits می‌دهد، اما در میان آنها، یک مورد خاص به نام Dominator وجود دارد که نسبتاً منحصر‌به‌فرد است، زیرا به کاربر اجازه می‌دهد تا دایناسور را مستقیماً برای مدت کوتاهی کنترل کند. هوش مصنوعی Leviathan به شما اطلاع می‌دهد که Dominator در طول بازی‌ صادر می‌شود، بنابراین مطمئن شوید که در سریع‌ترین زمان ممکن آن را در دست بگیرید تا در صورت نیاز از آن استفاده کنید. با این حال، در مورد زمان استفاده از آن، کاملاً به نحوه بازی بستگی دارد. اگر در یک نقطه ضعف شدید هستید، باید به محض دریافت آن از آن استفاده کنید. با این حال، اگر تیم شما برنده است، بهتر است آن را نگه دارید و تا در پایان بازی از آن استفاده کنید تا پیروزی خود را سریعتر تضمین کنید.

چگونه می خواهید بازی کنید؟!

در Dino Survival، می‌توانید PvP، PvE یا Random را برای ماموریت نهایی هر بازی انتخاب کنید. انتخاب به هیچ وجه بر پیشرفت داستان تأثیر نمی‌گذارد، بنابراین حالتی را انتخاب کنید که برای شما مناسب‌تر است، بدون اینکه نگران قفل شدن از هر نوع محتوا باشید. با این حال، اگر تجربه منحصر به فرد ارائه شده توسط Exoprimal را دوست دارید، پیشنهاد می‌کنم به صورت تصادفی انتخاب کنید، زیرا برخی از ماموریت‌های نهایی PvP می‌توانند شدید و بسیار سرگرم‌کننده باشند، به خصوص اگر عضوی از یک تیم باصلاحیت باشید که می‌داند چه کاری انجام می‌دهد. با این حال، اگر می‌خواهید به سرعت سطح خود را بالا ببرید، گزینه تصادفی را انتخاب کنید، زیرا به شما یک امتیاز تجربه می‌دهد.

منبع: Wccftech.com

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>