Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ویوو گوشی‌های سری iQOO Z8 را در ماه سپتامبر معرفی خواهد کرد

ویوو گوشی‌های سری iQOO Z8 خود را در ماه سپتامبر معرفی خواهد کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوشی‌های سری iQOO Z7  ویوو در ماه مارس عرضه شدند و اکنون پس از شش ماه، برند ویوو قصد دارد جانشین‌های این سری را تحت عنوان “iQOO Z8” به بازار عرضه نماید. به گفته یک منبع آگاه در پیام‌رسان ویبو، انتظار می‌رود که این سری از گوشی‌های ویوو در ماه سپتامبر در دسترس کاربران قرار گیرند. نکته جالب توجه در تولید سری iQOO Z8، ارائه فضای ذخیره‌سازی 512 گیگا‌بایتی برای نخستین بار در این گوشی‌ها، می‌باشد.

اگر‌چه، کمی پیش‌تر، به نظر می‌رسید که گوشی iQOO Z8x در گواهی‌نامه 3C مشاهده شده است، اما با استناد به این لیست، ادعا می‌شد که این گوشی تنها از شارژ 44 واتی پشتیبانی خواهد کرد و این فرض، سوالات بسیاری را در رابطه با قرار‌گیری این گوشی در سری جدید iQOO Z8 برانگیخت. لازم به ذکر است که در صورت تایید این فرضیات، گوشی iQOO Z8x در مقایسه با گوشی iQOO Z7x ویوو که از شارژ 80 واتی پشتیبانی می‌کرد (که حتی از استاندارد 120 واتی به کار‌گرفته شده در نسخه استاندارد گوشی Z7 نیز کم‌تر بود) از قدرت شارژ کم‌تری برخوردار است.
انتظار می‌رود گوشی iQOO Z8 ویوو دارای یک صفحه نمایش ال سی دی 6.64 اینچی با وضوح +Full HD و نرخ به‌روز‌رسانی 144 هرتزی باشد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که در این گوشی، از چیپست دایمنسیتی 8200 کمپانی مدیا‌تک، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ 120 واتی بهره گرفته خواهد شد. ضمناً، در تنظیمات دوربین گوشی iQOO Z8، تغییراتی در دوربین اصلی 64 مگا‌پیکسلی و لرزش‌گیر اپتیکال آن، اعمال نخواهد شد.

انتظار می‌رود که نسخه بعدی Z8 که از آن با نام “iQOO Z8x” نیز یاد می‌شود؛ دستگاهی مقرون به صرفه باشد. در حالی که این احتمال وجود دارد که به سبب بهره‌گیری از چیپست اسنپدراگون 6 نسل 1، عملکرد این گوشی با کمی کاستی همراه شود، اما احتمالاً با ارتقاء ظرفیت باتری (احتمالاً یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی) تا حدی، ویوو این کاستی را جبران نماید.

همچنین مطالعه کنید
اولین جزئیات در مورد سری گلکسی S25 سامسونگ تأیید شد؛ تقویت هوش مصنوعی با همکاری گوگل!

اگرچه، هنوز مشخصات دقیقی در اختیار ما قرار ندارد، اما با فرض عرضه این سری در هفته‌های بعدی، انتظار می‌رود که iQOO تیرزهای تبلیغاتی خود در رابطه با سری iQOO Z8 را در اکانت‌های خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>