Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اچ پی از 4 کروم بوک 14 اینچی مجهز به پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل رونمایی کرد

اچ پی از 4 کروم بوک 14 اینچی مجهز به پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی اچ پی در هفته جاری از چهار کروم بوک 14 اینچی جدید خود رونمایی کرد. تمامی مدل‌های این کلکسیون به جدیدترین پردازنده‌های سری Alder Lake-N (نسل دوازدهم پردازنده‌های اینتل) مجهز بوده و به واسطه درنظرگیری نیازهای متنوع طیف گسترده‌ای از کاربران، به عنوان انتخابی مناسب برای “دانش‌آموزان، دانشجویان یا حتی کاربران عمومی” به شمار می‌آیند.

بدون شک کروم بوک پلاس x360 چهارده اینچی به عنوان برترین مدل از این سری از کروم بوک‌های کمپانی اچ پی محسوب می‌شود. این کروم بوک همه‌کاره به پردازنده نسبتاً قدرتمند “Core i3-N305” کمپانی اینتل مجهز بوده و از “رم نوع LPDDR5 با ظرفیت 8 گیگابایتی” و “فضای ذخیره‌سازی نوع UFS در ظرفیت‌های 128 یا 256 گیگابایتی” پشتیبانی می‌کند.

کروم بوک پلاس x360 چهارده اینچی اچ پی از یک صفحه نمایش IPS لمسی 14 اینچی با “رزولوشن 1920 در 1080 پیکسلی (Full HD) و پشتیبانی از عملکرد چند لمسی (Multi-touch/ دریافت چندین عملکرد پس از لمس هم‌زمان نقاط مختلفی از صفحه نمایش)” بهره می‌برد. علاوه بر این، وب‌کم 1080p تعبیه‌شده بر روی این کروم بوک امکان برقرارسازی و دریافت تماس‌های ویدیویی باکیفیت و واضح را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که این مشخصه به عنوان یک مزیت بسیار بزرگ برای کاربرانی که به صورت آنلاین در کلاس‌های آموزشی شرکت می‌کنند یا به صورت دورکاری مشغول به کار هستند، در نظر گرفته می‌شود. این مدل با برچسب قیمتی 600 دلاری (برای پیکربندی پایه) به بازار عرضه می‌شود.

در سمت مقابل، کروم بوک x360 چهارده اینچی اچ پی تعادلی از “عملکرد” و “قیمت” را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این کروم بوک دارای یک “صفحه نمایش لمسی 14 اینچی با رزولوشن Full HD” و یک “وب‌کم 720p” است. کروم بوک x360 چهارده اینچی اچ پی از 2 پردازنده N100 یا N200 کمپانی اینتل پشتیبانی کرده و در 2 پیکربندی “رم 4 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی” و “رم 8 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی” با قیمت پایه 400 دلاری از اواخر ماه جاری میلادی به بازار عرضه می‌شود.

آخرین مدل از جدیدترین کروم بوک‌های کمپانی اچ پی، کروم بوک 14 اینچی اچ پی نام دارد. این کروم بوک از منظر “نمایشگر، وب‌کم و عمر باتری” به مدل x360 شباهت داشته و از پردازنده‌های N100 یا N200 کمپانی اینتل پشتیبانی می‌کند. با این حال، این مدل فاقد لولای انعطاف‌پذیر 360 درجه‌ای است و امکان استفاده از آن به عنوان یک تبلت سبک‌وزن وجود ندارد.

همچنین مطالعه کنید
لنوو از لپ تاپ ThinkPad S2 Yoga 2023 با نمایشگر لمسی چرخشی رونمایی کرد

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

آخرین مطالب >>