Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اچ پی اسپکتر x360

لپ‌ تاپ‌ های اچ پی اسپکتر x360 در دو مدل 14 و 16 اینچی معرفی شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی اچ پی رسماً از مدل‌های جدید لپ‌تاپ اسپکتر x360 که برای پاسخگویی به نیاز کاربران جوان طراحی شده‌اند رونمایی کرد. اما چیزی که این سری را نسبت به رقبای خود متمایز می‌کند، استفاده از هوش مصنوعی به منظور بهبود عملکرد، اشتراک‌گذاری و تعامل با سایرین و امنیت در آن است. برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌های سری اسپکتر x360 با اِروتِک همراه باشید.

یکی از ویژگی‌های کلیدی این سری وجود یک پردازشگر واحد عصبی (NPU) است که به پردازش کار‌های مرتبط با هوش مصنوعی کمک می‌کند. اچ پی، پردازنده قدرتمند اینتل کور اولترا 7 (Intel Core Ultra 7) را به عنوان پردازنده مرکزی و RTX 4050 را به عنوان پردازنده گرافیکی این سری از لپ‌تاپ‌هایش برگزیده است.

این لپ‌تاپ‌ها دارای صفحه‌نمایش اولد با رزولوشن 2.8k و گواهینامه پیشرفته IMAX هستند. نسبت تصویر در همه مدل‌ها 16:10 و نرخ نوسازی آنها نیز تطبیقی بوده و از 48 تا 120 هرتز متغیر است. در بین تمامی لپ‌تاپ‌های ویندوزی با اندازه 16 اینچ، مدل 16 اینچی اچ پی اسپکتر x360 بزرگترین تاچ‌پد را از آن خود کرده است. این لپ‌تاپ همچنین حداکثر تا 2 ترابایت حافظه داخلی PCIe NVMe TLC M.2 و 32 گیگابایت حافطه رم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اچ پی اسپکتر x360 1

اچ پی این سری را به یک دوربین 9 مگاپیکسلی با قابلیت تنظیم در نور کم مجهز کرده تا کمبودی در این بخش وجود نداشته باشد. صدای خروجی سری اسپکتر x360 با استفاده از فناوری صدای باکیفیت و افکت‌ Poly و Windows Studio تنظیم می‌شود و تجربه بسیار لذت بخشی را برای مصرف کننده‌گان به ارمغان میاورد. وجود تراشه اختصاصی هوش مصنوعی نیز کمک شایانی به بسیاری از ویژگی‌های امنیتی مانند قفل دوری از دستگاه (Walk-Away Lock) و هشدارهای حریم خصوصی می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
معرفی لپ‌تاپ Dell XPS 13 Plus با طراحی جدید؛ لپ تاپی با تاچ‌پد نامرئی! + تصاویر

از دیگر ویژگی‌های برجسته سری Spectre x360 می‌توان به تنظیم خودکار صفحه‌نمایش مانند کم‌نور شدن صفحه به هنگام دور شدن کاربر از دستگاه و یا تنظیم خودکار صدا و دمای فن بر اساس استفاده‌ی کاربر اشاره کرد.

2. اچ پی اسپکتر x360

پورت‌های ورودی/خروجی در این سری از وضع قابل قبولی برخوردارند. به این صورت که همه مدل‌ها از یک پورت USB Type-A با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه با پشتیبانی از HP Sleep و HP Charge، یک پورت HDMI 2.1، جک هدفون و 2 پورت تاندربولت 4 (Thunderbolt 4) با سرعت 40 گیگابیت بر ثانیه بهره می‌برند. پورت‌های تاندربولت از USB Power Delivery، DisplayPort 2.1 و HP Sleep and Charge پشتیبانی می‌کنند.

برای اتصالات بی‌سیم نیز این سری از کارت وای‌فای Intel Wi-Fi 6E AX211 و بلوتوث 5.3 بهره می‌برد. به منظور شارژ راحت و کارآمد، یک آداپتور برق 100 واتی از نوع USB Type-C برای شارژ کردن آن درنظر گرفته شده است.

سری اچ پی اسپکتر x360 در دو مدل 14 و 16 اینچی موجود است. قیمت نسخه 14 اینچی این لپ‌تاپ 1,64,999 روپیه (تقریباً معادل 2000 دلار) است و در رنگ‌های مشکی نیمه‌شب و آبی نفتی به فروش می‌رسد. مدل 16 اینچی قیمتی معادل 1,79,999 روپیه (تقریباً معادل 2200 دلار) است و تنها در یک رنگ مشکی نیمه‌شب عرضه می‌شود. هر دو مدل برای خرید در فروشگاه‌های HP World موجود هستند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>