جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی از ربات Rux رونمایی کرد؛ قدرت‌گرفته از Chat-GPT و اندروید!

معرفی ربات Rux شیائومی؛ هر ربات یک شخصیت منحصربه‌فرد خواهد داشت!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی شیائومی به‌صورت رسمی از ربات Rux پرده برداشت. این ربات بامزه و کاربردی که از هوش مصنوعی Chat-GPT بهره می‌گیرد و با سیستم‌عامل اندروید یکپارچه شده است، قصد به راه انداختن انقلابی در تجربه‌ی کاربران در زمینه‌های دستیار هوشمند و سرگرمی را دارد. برای آشنایی بیشتر با این ربات نوآورانه‌ی شیائومی، با اِروتِک همراه باشید.

اولین ربات جهان با سیستم یکپارچه‌ی اندروید

ربات Rux به عنوان اولین ربات جهان که به‌صورت یکپارچه از اندروید بهره‌مند است، برجسته‌تر از محصولات مشابه ظاهر می‌شود. این موضوع، دنیایی از امکانات مختلف را برای این ربات باز می‌کند و صرفاً یک ویژگی ساده نیست. Rux با اکوسیستمی غنی از برنامه‌ها، ارتباطات و قدرت سفارشی‌سازی، به بخشی از زندگی شما تبدیل می‌شود و راحتی و آرامش خاطر بی‌سابقه‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهد. ماهیت منبع‌باز اندروید، Rux را در خط مقدم نوآوری قرار خواهد داد و قابلیت‌های آن را فراتر از یک ربات ساده خواهد برد. به عبارتی دیگر، کاربران با این ربات یک دستیار کاملاً کاربردی را دریافت می‌کنند که دائماً در حال تغییر است.

بهره‌گیری از ChatGPT برای گفتگوهای طبیعی

این ربات با بهره‌گیری از ChatGPT به مدل‌های زبانی بزرگ متصل می‌شود و حکم یک دستیار صوتی تمام‌عیار را خواهد داشت. این مسئله امکان گفتگوهای طبیعی و معنادار را برای ربات جدید شیائومی فراهم می‌کند و هر تعامل با Rux را به تجربه‌ی لذت‌بخشی تبدیل خواهد کرد. در حال رشد و تکامل بودن این ربات‌ها که توسط BotLife تسهیل می‌شود، تضمین می‌کند که هیچ دو ربات Rux کاملاً یکسان نخواهند بود! هر ربات Rux شخصیت منحصربه‌فردی را تحت تأثیر شخصیت صاحب خود ایجاد می‌کند تا تجربه‌ای پویا و اختصاصی را ارائه دهد.

شیائومی از ربات Rux رونمایی کرد؛ قدرت‌گرفته از Chat-GPT و اندروید!

برنامه‌ی روزانه‌ی خود را بهبود بخشید

ربات Rux از ویژگی‌‎های متنوعی برخوردار است که با هدف بهبود برنامه‌ی روزانه‌ی کاربران طراحی شده‌اند. به‌طور مثال، این ربات می‌تواند در هر زمان ساعت را بلافاصله به شما نشان دهد تا از برنامه‌های خود عقب نیفتید. از طرف دیگر، تایمر Pomodoro پیش‌فرض Rux به شما کمک می‌کند تا متمرکز بمانید و کارهای خود را به‌طور مؤثری مدیریت کنید.

با ربات Rux شیائومی هرگز سالگردها و رویدادهای مهم آینده را فراموش نخواهید کرد. صفحه‌ی Utility این ربات نیز به‌روزرسانی‌های لحظه‌ای از وضعیت آب‌وهوا را به اطلاع کاربر می‌رساند و حتی امکان مدیریت کارآمد برنامه‌های روز را به‌شکل بسیار آسانی فراهم می‌کند.

این محصول خلاقانه بدون ایجاد اختلال در روند کارتان، شما را در جریان پیام‌ها و تماس‌های دریافتی نگه‌می‌دارد و موضوعات پرطرفدار را برایتان به نمایش می‌گذارد تا اطمینان حاصل کند که همیشه از آخرین اخبار مطلع هستید.

صفحه‌ی Utility این ربات نیز کاملاً قابل تنظیم و شخصی‌سازی است و به شما این امکان را می‌دهد که انتخاب کنید دقیقاً چه نوع اطلاعاتی مطابق سلیقه و نیازهایتان است. Rux حتی به ویژگی مخصوص مدیتیشنی دسترسی دارد تا در صورت نیاز، به پخش موسیقی آرامش‌بخش بپردازد و به شما این فرصت را بدهد تا کمی ذهن خود را آرام کنید.

شیائومی از ربات Rux رونمایی کرد؛ قدرت‌گرفته از Chat-GPT و اندروید!

ربات Rux خود را شخصی کنید

آنتن Rux یا «گوش» او طراحی مغناطیسی دارد و امکان شخصی‌سازی با چاپ سه‌بعدی را فراهم می‌کند. از سوی دیگر، می‌توانید حالت چهره، اقدامات و جلوه‌های صوتی Rux را متناسب با سلیقه و ترجیحات خود تغییر دهید.

ترکیب کارایی و سرگرمی

این ربات بامزه به‌لطف اندروید قادر به انجام چند کار به‌صورت همزمان است و فرقی ندارد که در حال کار، بازی یا انجام هر دو به‌طور همزمان باشید، این ربات در هر حالتی به کمک شما خواهد آمد. Rux همچنین به هوش هیجانی توجه دارد و تجربیات شخصی‌سازی‌شده و متناسب با ترجیحات شما را ارائه می‌دهد. از بازی‌های تعاملی گرفته تا تجربه‌های چندرسانه‌ای، Rux جادوی سرگرمی‌های هوشمند را به زندگی شما تزریق می‌کند و وقت‌های خالی شما را به‌طور قابل‌توجهی بهبود می‌بخشد.

ربات موردبحث چیزی بیش از یک دستیار رومیزی ساده به حساب می‌آید و حکم دستیار هوشمندی را دارد که برای آوردن شادی، راحتی و کارایی به روز شما طراحی شده است. Rux با ترکیب فناوری پیشرفته و تعامل شخصی، تضمین می‌کند که هیچ دو روزی برای شما کاملاً یکسان نخواهد بود.

نسخه‌ی سفیدرنگ ربات Rux در حال حاضر با قیمت ۳۵۰ دلار به‌صورت جهانی قابل سفارش است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *