Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

جاروبرقی رباتیک T12 شیائومی

شیائومی از جاروبرقی رباتیک T12 با قیمتی مقرون‌به‌صرفه رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

جدیدترین جاروبرقی رباتیک شیائومی «Robot Vacuum T12» نام دارد که با قابلیت‌هایی جالب‌توجه عرضه می‌شود و برچسب قیمتی ارزان‌تری نسبت به بسیاری از جاروبرقی‌های رباتیک دیگر شیائومی برای آن در نظر گرفته شده است. برای آشنایی با ویژگی‌های جاروبرقی رباتیک T12 شیائومی، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات جاروبرقی رباتیک T12 شیائومی

جاروبرقی رباتیک T12 شیائومی

جاروبرقی رباتیک T12 دارای قدرت مکش ۳٬۵۰۰ پاسکال بوده، از ناوبری لیزری LDS استفاده می‌کند و برد اسکن آن نیز ۸ متر اعلام شده است. این جاروبرقی رباتیک همچنین با فرکانس نمونه‌برداری ۲ هزار در ثانیه‌ای خود قادر است که نقشه‌ی خانه را به‌دقت ترسیم کند تا بهینه‌ترین مسیر برای تمیز کردن سطوح را مورداستفاده قرار دهد. جدیدترین جاروبرقی رباتیک شیائومی مجهز به چهار سنسور صخره (Cliff) و دو سنسور برخورد است تا قابلیت تشخیص پله‌ها و موانع را داشته باشد و از افتادن دستگاه به طبقه‌های پایین‌تر و برخورد با موانع مختلف جلوگیری کند. این جاروبرقی رباتیک از یک مخزن هوشمند آب نیز استفاده می‌کند که باید به‌صورت دستی پر شود و سه سطح تنظیم جریان هوای مختلف را دربرمی‌گیرد تا امکان تمیز کردن بهینه در هر زمان را در اختیار کاربران بگذارد.

تنظیمات جاروبرقی رباتیک T12 شیائومی را می‌توان از طریق برنامه‌ی همراه آن کنترل کرد و حتی برنامه‌ریزی جدول زمانی تمیز کردن خانه با این برنامه‌ی کاربردی قابل تعیین است. ابعاد محصول جدید شیائومی ۳۵۰ در ۹۴٫۵ میلی‌متر بوده و باتری ۳٬۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن با هر بار شارژ کامل، تا ۱۳۰ دقیقه بدون مشکل کار می‌کند. این ربات در یک پوسته‌ی سیاه‌رنگ عرضه می‌شود و با برنامه‌ی همراه آن، امکان بهره‌گیری از به‌روزرسانی‌های بدون استفاده از کابل (OTA) نیز فراهم شده است.

همچنین مطالعه کنید
ساعت هوشمند شیائومی واچ 2 پرو و نسخه جهانی اسمارت بند 8 معرفی شدند

قیمت‌گذاری

جاروبرقی رباتیک T12 شیائومی

جاروبرقی رباتیک T12 شیائومی در حال حاضر تنها در برخی از کشورهای اروپایی مانند فرانسه، ایتالیا و اسپانیا برای خرید در دسترس قرار گرفته است. قیمت این محصول در فرانسه و ایتالیا ۱۶۹٫۹۹ یورو (۱۸۵ دلار) لحاظ شده، در حالی که همین دستگاه در اسپانیا با برچسب قیمتی ۱۷۹٫۹۹ یورو (۱۹۶ دلار) عرضه می‌شود. هنوز مشخص نیست که آیا این جاروبرقی رباتیک مقرون‌به‌صرفه به سایر بازارهای اروپایی و جهانی نیز راه پیدا خواهد کرد یا خیر.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>