Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

قابلیت شگفت‌انگیز جدیدترین ساعت هوشمند هواوی: کنترل خودرو، بدون نیاز به لمس!

قابلیت شگفت‌انگیز جدیدترین ساعت هواوی؛ کنترل خودرو، بدون نیاز به لمس!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

یک کاربر پیام‌رسان ویبو ضمن انتشار یک ویدیو کوتاه بر روی این پلت‌فرم، از وجود یک قابلیت جدید در سری جدید ساعت‌های هوشمند هواوی خبر داد. با استناد به ویدیو منتشرشده کاربر قادر است از طریق یک ساعت هوشمند جدید از هواوی، بدون لمس یک خودرو توسعه‌یافته‌شده توسط هواوی با آن ارتباط برقرار کند. در این ویدیو پس از نزدیک شدن کاربر به خودرو، چراغ‌های جلو خودرو روشن شده و انیمیشنی از شنای کانپنگ (Kunpeng/ یک موجود افسانه‌ای در اساطیر چینی) بر روی سطح محلی که خودرو در آن پارک شده است، به نمایش گذاشته می‌شود. علاوه بر این در پی نزدیک شدن کاربر به درب خودرو، قفل دزدگیر ماشین به صورت خودکار باز می‌شود.

قابلیت شگفت‌انگیز جدیدترین ساعت هوشمند هواوی: کنترل خودرو، بدون نیاز به لمس!

بر اساس اطلاعات فاش‌شده، این فناوری کنترل خودرو “ICCE UWB” (باند فوق‌عریض ICCE) نام دارد و عملکرد خود را از طریق تعامل ساعت هوشمند هواوی با خودرو “آیتو Wenjie M9” به نمایش می‌گذارد. در این فناوری هنگامی که کاربر در شعاع 8 متری خودرو قرار می‌گیرد، چراغ‌های جلوی خودرو به صورت متوالی روشن، انیمیشن کانپنگ اجراء و هم‌زمان با نزدیک‌تر شدن کاربر به خودرو، قفل آن باز می‌شود.

قابلیت شگفت‌انگیز جدیدترین ساعت هوشمند هواوی: کنترل خودرو، بدون نیاز به لمس!
خودرو آیتو Wenjie M9

این ساعت هوشمند که انتظار می‌رود به همراه گوشی‌های سری هواوی P70 در ماه جاری میلادی به بازار معرفی شود، به عنوان اولین ساعت هوشمند با پشتیبانی از فناوری “ICCE UWB” در سراسر جهان محسوب می‌شود. با استناد به گمانه‌زنی‌های فعلی، احتمال می‌رود ساعت به تصویر کشیده‌شده در این ویدیو، نسخه Space Exploration هواوی واچ 4 پرو (که در هفته گذشته، مجموعه‌ای از تصاویر زنده آن فاش شد) یا یک سری کاملاً جدید از ساعت‌های هوشمند هواوی باشد.

همچنین مطالعه کنید
گلکسی اسمارت تگ 2 سامسونگ گواهی بلوتوث را دریافت کرد
قابلیت شگفت‌انگیز جدیدترین ساعت هوشمند هواوی: کنترل خودرو، بدون نیاز به لمس!
تصویر زنده از نسخه Space Exploration هواوی واچ 4 پرو

انتظار می‌رود هواوی در کنفرانس ارتباطات بهاره رابط کاربری HarmonyOS که در روز 11 آوریل (23 فروردین) برگزار خواهد شد، از محصولات جدید خود در دو حوزه “خودرو” و “رایانه شخصی” رونمایی نماید. علاوه بر این احتمال می‌رود هواوی در این رویداد بر روی عرضه مجدد اولین خودروی توسعه‌یافته خود در همکاری با کمپانی خودروسازی چری (Chery) که Luxeed S7 نام دارد، تمرکز داشته باشد. علاوه بر این، انتظار می‌رود هواوی در این مراسم نسخه‌های به‌روزرسانی‌شده (سال 2024) لپ‌تاپ‌های سری میت‌بوک ایکس پرو (MateBook X Pro) را نیز به نمایش بگذارد.

با این حال، از آنجایی که هواوی تاکنون تاریخ دقیقی را برای رونمایی از گوشی پرچم‌دار هواوی P70 اعلام نکرده و هیچگونه خبری در ارتباط با پیش‌سفارش‌های این محصول در فروشگاه‌های حضوری به گوش نمی‌رسد، این احتمال وجود دارد که هواوی مراسم رونمایی از سری هواوی P70 را لغو و محصولات این سری را مستقیماً روانه بازار نماید!

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>