Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات کلیدی گوشی‌های سری هواوی P70 به بیرون درز کرد

مشخصات کلیدی گوشی های سری هواوی P70 به بیرون درز کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

حساب کاربری دیجیتال چت استیشن (DCS) در پیام‌رسان ویبو، برخی از مشخصات گوشی‌های سری هواوی P70 را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشت. از آنجایی که سری هواوی P60 در ماه مارس سال گذشته (2023) به بازار معرفی شد، انتظار می‌رود که خانواده P70 نیز به جدول زمانی مشابهی پایبند باشند و در حدود دو ماه آینده به بازار معرفی شوند.

مشخصات کلیدی سری هواوی P70 (بر اساس نشت اطلاعاتی توسط DCS)

با استناد به گزارشات ارائه شده توسط حساب کاربری DCS، سری هواوی P70 از صفحه نمایش میکرو 4 گوشه خمیده اولد 6.7 اینچی با رزولوشن 1.5K بهره می‌برد. با در نظرگیری مشخصات ارائه‌شده به نظر می‌رسد که هواوی در طراحی این صفحه نمایش پیشرفته، بر روی سه شاخص حائز اهمیت “طراحی ارگونومیک”، “راحتی کاربر” و “ارتقاء تجربه بصری” تمرکز دارد.

طراحی چهار گوشه خمیده این سری در کنار و حاشیه‌های بسیار نازک اطراف نمایشگر، یک صفحه نمایش فراگیر با رنگ‌های دقیق و پر جنب و جوش و حساسیت لمسی بسیار بالا (Responsive) را وعده می‌دهد. همچنین با استناد به افشای اطلاعاتی پیشین، کمپانی هواوی در توسعه صفحه نمایش‌های اولد سری هواوی P70 از تولیدکنندگان چینی نظیر “BOE ،COST ،Visionox یا Tianma” کمک خواهد گرفت.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که سیستم دوربین سری هواوی P70 نیز پیشرفت‌های قابل توجهی را نسبت به سری پیشین خود تجربه کند. در حالیکه گزارشات پیشین از تردید هواوی برای استفاده از سنسور IMX989 کمپانی سونی یا سنسور آمنی‌ویژن OV50H در این سری حکایت داشتند، اما با استناد به افشاء اطلاعاتی اخیر به نظر می‌رسد که این کمپانی سنسور آمنی‌ویژن OV50H با دیافراگم متغیر را برای دوربین‌های سری هواوی P70 برگزیده است.

همچنین مطالعه کنید
سری گلکسی فولد و نوت 10 سامسونگ نیز رابط کاربری پایدار One UI 4 را دریافت می‌کنند

سنسور آمنی‌ویژن OV50H با وضوح 50 مگاپیکسلی در ژانویه 2023 میلادی به بازار معرفی شد. این سنسور که برای دستگاه‌های پرچم‌دار طراحی شده است با فرمت اپتیکال 1/1.3 اینچی و اندازه پیکسل 1.2 میکرونی، با افزایش میزان نور دریافت شده، در عکاسی استثنایی در شرایط نور کم عملکرد درخشانی را از خود به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این، این سنسور از حالت‌های متعدد HDR، نرخ فریم بالا و قابلیت‌های پیشرفته نظیر “فیلم‌برداری با وضوح 8K و 4K با استفاده از لرزش‌گیر الکترونیکی تصویر (EIS)” پشتیبانی می‌کند.

با استناد به گزارشات منتشرشده، سری هواوی P70 به یک جزیره دوربین با طراحی منحصر‌به‌فرد، متشکل از “لنزهای سه‌گانه با الگوی چینشی مثلثی‌شکل” مجهز خواهند بود. علاوه بر این، گفته می‌شود که دستگاه‌های این سری از نشان XMAGE هواوی بهره خواهند برد که این مسئله از تمرکز هواوی بر روی “تصویربرداری با کیفیت بالا” حکایت دارد.

علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود این سری از یک باتری با چگالی بالا 5000 میلی‌آمپر ساعتی و بلندگوهای دوگانه استریو (همراه با گیرنده برای انتقال صدای تماس به گوش کاربر) بهره ببرند. همچنین با استناد به افشاء اطلاعاتی پیشین، انتظار می‌رود مدل پایه این سری به تراشه Kirin 9000S مجهز باشد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>