Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مدل جدید روتر BE 3600 شیائومی با وایفای 7 و حداکثر سرعت ۳٫۵۷ گیگابیت بر ثانیه عرضه شد

مدل جدید روتر BE 3600 شیائومی با حداکثر سرعت ۳٫۵۷ گیگابیت بر ثانیه عرضه شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شیائومی نسخه‌ی 2.5G روتر BE 3600 را چند ماه پیش و در ژانویه ۲۰۲۴ عرضه کرد. این روتر وای‌فای 7 دارای یک پورت شبکه‌ی 2.5G و سه پورت شبکه‌ی گیگابیتی بود، در حالی که مدل جدید روتر شیائومی به ۴ پورت شبکه‌ی گیگابیتی مجهز شده است. این محصول با برچسب قیمتی ۲۶۹ یوان (حدود ۳۸ دلار) روانه بازار خواهد شد. برای آشنایی با سایر مشخصات نسخه‌ی گیگابیتی روتر شیائومی BE 3600، با اِروتِک همراه باشید.

نسخه‌ی گیگابیتی روتر شیائومی BE 3600 با رنگ سفید و ابعاد ۲۰۹٫۹۸ در ۴۰٫۹۵ در ۲۱۹٫۸۳ میلی‌متری در دسترس قرار می‌گیرد و حداکثر سرعت ۳٫۵۷۰ گیگابیت بر ثانیه‌ای را ارائه می‌دهد. شایان ذکر است که حداکثر سرعت اتصال این روتر با باندهای 2.4G و 5G به‌ترتیب به ۶۸۸ مگابیت بر ثانیه و ۲٬۸۸۲ مگابیت بر ثانیه می‌رسد. از آن‌جایی که این روتر می‌تواند به یک دستگاه واحد با هر دو باند فرکانس 2.4G و 5G به‌طور همزمان سرویس دهد، روتر جدید شیائومی قادر به ارائه‌ی حداکثر سرعت اتصال ۳٬۵۷۰ مگابیت بر ثانیه است.

روتر BE 3600 گیگابیتی با بهره‌مندی از فناوری واحدهای چند منبعی (RU) می‌تواند منابع پهنای باند را بر اساس نیاز شبکه به دستگاه‌ها اختصاص دهد. این روتر همچنین به چهار تقویت‌کننده‌ی سیگنال با کارایی بالا مجهز است که به‌کمک آن‌ها بدون مشکل بر موانعی مانند دیوارها غلبه می‌کند و سیگنال قدرتمندی را به دستگاه‌ها می‌رساند.

این روتر از یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای کوالکام با فرکانس ۱٫۱ گیگاهرتز قدرت می‌گیرد و به‌لطف آن می‌تواند حداکثر به ۱۲۸ دستگاه به‌صورت همزمان سیگنال برساند. حافظه‌ی این روتر نیز ۲۵۶ مگابایت اعلام شده است. از دیگر ویژگی‌های روتر جدید شیائومی باید به مواردی مانند یک نشانگر LED، یک دکمه‌ی مخصوص ریست کردن دستگاه و یک دکمه‌ی مش (Mesh) اشاره کرد. در جعبه‌ی بسته‌بندی محصول نیز یک کابل شبکه، آداپتور برق، دفترچه‌ی راهنما و خود روتر قرار دارند و شیائومی گارانتی یک‌ساله را برای این روتر در نظر گرفته است.

همچنین مطالعه کنید
آیا سرویس استارلینک اسپیس ایکس تنها ارائه‌دهنده اینترنت ماهواره‌ایست؟

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>