Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر زنده نسخه Space Exploration ساعت هوشمند هواوی واچ 4 پرو فاش شد

تصاویر زنده نسخه Space Exploration هواوی واچ 4 پرو فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

هواوی حدود یک سال پیش ساعت‌های هوشمند سری هواوی واچ 4 را به بازار عرضه کرد. اکنون با استناد به گزارشات منتشرشده به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد یک نسخه ویژه از ساعت هوشمند هواوی واچ 4 پرو را به‌زودی به بازار معرفی کند. علاوه بر این، به‌تازگی مجموعه‌ای از تصاویر زنده نسخه ویژه “Space Exploration” این ساعت نیز در شبکه‌های اجتماعی چینی منتشر شده است. این تصاویر، “بدنه تیتانیومی به رنگ تیره، حاشیه‌های اطراف نمایشگر به رنگ قرمز و بند فلزی طوسی” این نسخه را به نمایش می‌گذارند.

با این حال از آنجایی که تیتانیوم TC4 به‌کارگرفته‌شده در نسخه معمولی هواوی واچ 4 پرو از درجه “هوافضایی” است، تصمیم هواوی برای تغییر نوع و درجه تیتانیوم مورد استفاده در ساخت نسخه “Space Exploration” هواوی واچ 4 پرو بسیار به دور از انتظار است. همچنین، انتظار می‌رود هواوی این نسخه ویژه از ساعت هواوی واچ 4 پرو را با رابط کاربری HarmonyOS 4.0 به بازار عرضه کرده و قابلیت‌های زیر را در اختیار کاربران این نسخه قرار دهد:

  • امکان تشخیص و ارزیابی آریتمی (نوسان ضربان قلب)
  • پشتیبانی از تمرینات ورزشی اینتروال (تمرینات تناوبی): وهله‌های تکراری از یک فعالیت ورزشی برای مدت زمانی کمتر از 5 دقیقه
  • ارائه طراحی‌های جدید برای صفحه ساعت
  • بهینه‌سازی سیستم عامل
همچنین مطالعه کنید
جاروبرقی Eufy Robovac L35 انکر با داک تخلیه خودکار معرفی شد

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>