Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

حلقه هوشمند گلکسی رینگ سامسونگ چه مشخصاتی دارد؟

حلقه هوشمند گلکسی رینگ سامسونگ چه مشخصاتی دارد؟

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالیکه عمده تمرکز رویداد Unpacked سامسونگ بر روی رونمایی و معرفی “گوشی‌های سری گلکسی S24” و “هوش مصنوعی گلکسی” قرار داشت، اما در این رویداد یک ویدیو تبلیغاتی (تیزر) با عنوان “One more thing” در رابطه با حلقه هوشمند گلکسی رینگ (Galaxy Ring) نیز برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته شد. اکنون آوی گرین‌گارت (تحلیلگر حوزه فناوری) در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی تردز (Threads)، تجربیات اولیه خود در هنگام مشاهده نمونه اولیه (پروتوتایپ) این حلقه هوشمند را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته است.

به گفته گرین‌گارت، این گجت پوشیدنی بسیار سبک است و تا اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد. علاوه بر این، گمان می‌رود حلقه هوشمند گلکسی رینگ در 3 نوع (متریال) و در اندازه‌های متنوعی تا سایز 13 (معیار اندازه‌گیری ایالات متحده آمریکا، معادل قطر 22.2 میلی‌متری) به بازار معرفی شود.

همچنین با استناد به تصاویر تیزر منتشرشده به نظر می‌رسد که پوگو پین‌های (پین‌های رابط و انتقال‌دهنده الکتریک) تعبیه‌شده در لایه داخلی حلقه، وظیفه نظارت بر روی “ضربان قلب و سطح اکسیژن خون (SpO2)” و ردیابی “خواب و استرس” را برعهده داشته باشند.

حلقه هوشمند گلکسی رینگ سامسونگ چه مشخصاتی دارد؟

با استناد به شایعات پیشین، کمپانی سامسونگ در سه ماهه سوم سال جاری میلادی از حلقه هوشمند گلکسی رینگ رونمایی کرد. با این حال از آنجایی که این کمپانی تاکنون جزئیات بیشتری را در رابطه با این حلقه منتشر نکرده است، اطلاعات فعلی ما از حلقه گلکسی رینگ در حد حدس و گمان باقی می‌ماند.

همچنین مطالعه کنید
افشای بخشی از مشخصات ساعت‌های هوشمند سری اوپو واچ 3 پیش از رونمایی رسمی

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>