Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ عرضه و نام اصلی حلقه هوشمند گلکسی فاش شد

تاریخ رونمایی و نام اصلی حلقه گلکسی رینگ سامسونگ فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

از اسفند ماه (فوریه) سال گذشته تاکنون، شایعات فراوانی مبتنی بر طراحی و ساخت حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ به عنوان یک گجت پوشیدنی در زیر‌مجموعه محصولات سری گلکسی سامسونگ به گوش می‌خورد. در حالی که تا‌کنون، جزئیات زیادی درباره این حلقه هوشمند منتشر نشده است؛ اما به تازگی، جزئیات اندکی در رابطه با “نام، طراحی و بازه زمانی احتمالی رونمایی” حلقه هوشمند گلکسی رینگ سامسونگ توسط وب‌سایت‌های خبری بین‌المللی پوشش داده شده است.

تاریخ عرضه و نام اصلی حلقه هوشمند گلکسی فاش شد

روز گذشته، یکی از کاربران عضو در یک انجمن (فروم) کره‌ای، از رؤیت “نماد‌هایی به شکل حلقه” در برنامه گجت‌های پوشیدنی گلکسی سامسونگ خبر داد. اگرچه این نماد‌ها، نمایشی دقیق از این حلقه هوشمند را در اختیار ما قرار نمی‌دهند؛ اما قادرند تا اطلاعات اساسی اندکی را در رابطه با این گجت پوشیدنی به ما ارائه کنند. به طور کلی، به نظر می رسد که این حلقه هوشمند، ظاهری شبیه به حلقه‌های زینتی رایج دارد، با این تفاوت که هیچ گونه تزئینات اضافی (مانند شیار یا نگین) روی این حلقه وجود نخواهد داشت.

تاریخ عرضه و نام اصلی حلقه هوشمند گلکسی فاش شد

با استناد به کاوش‌های تیم “9to5Google” در APK (بسته برنامه اندروید) برنامه گجت‌های پوشیدنی گلکسی، سامسونگ قصد دارد تا این حلقه هوشمند را تحت عنوان حلقه “گلکسی رینگ/Galaxy Ring” نام‌گذاری نماید. جزئیات به دست آمده از این کاوش‌ها، با فرآیند تشکیل “علامت تجاری” جدید سامسونگ در اوایل سال جاری؛ تطابق دارد. این علامت تجاری (Trademark) از دستگاه ثبت شده به عنوان “وسیله‌ای هوشمند برای اندازه‌گیری شاخص‌های سلامتی و شاخص‌های خواب در شکل حلقه” یاد می‌کند. بر اساس توصیفات ثبت شده در ترید مارک، به نظر می‌رسد که این وسیله هوشمند، در واقع همان حلقه سامسونگ گلکسی رینگ مشهور باشد!

همچنین مطالعه کنید
بی ام و از عینک هوشمند ConnectedRide برای دوچرخه سواران رونمایی کرد

ضروری است که توجه داشته باشید که در کاوش یک APK، به تجزیه و تحلیل کد یک برنامه به منظور پیش‌بینی برخی از ویژگی‌های بالقوه که ممکن است که در آینده و در نسخه نهایی محصول/برنامه اضافه شوند، پرداخته می‌شود. از این رو، این احتمال وجود دارد که این دسته از ویژگی‌های پیش‌بینی شده، در انتشار عمومی محصول/برنامه مشاهده نشوند.

تاریخ عرضه و نام اصلی حلقه هوشمند گلکسی فاش شد

این منبع در ادامه ذکر می‌کند که در بررسی APK برنامه، با اطلاعاتی در رابطه با زمان انتشار و عرضه این حلقه هوشمند، مواجه شده است. با استناد به اطلاعات قرار داده شده در داخل برنامه، انتظار می‌رود که این حلقه هوشمند، در سال 2024 میلادی رونمایی شود. علاوه بر این، بر اساس نشت اطلاعاتی اخیر، این احتمال وجود دارد که رویداد بزرگ بعدی سامسونگ، رونمایی همزمان و مشترک از حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ و گوشی‌های سری گلکسی S24 را در خود جای دهد و رویدادی بسیار جنجال‌آفرین باشد!

علاوه بر این، در این بازرسی کد‌های برنامه، رشته‌هایی از کد مربوط به “اتصال بلوتوث، پیام‌هایی که پس از نصب نرم‌افزار ظاهر می‌شوند و پیام‌هایی که روند «اتصال به حلقه» را به کاربر نمایش می‌دهند” کشف شدند. این یافته‌ها بیانگر این مسئله هستند که احتمالاً این حلقه هوشمند از فناوری بلوتوث به منظور اتصال به سایر دستگاه‌ها بهره می‌برد و روش‌های نصب و نصب نرم‌افزاری خاصی را با خود به همراه خواهد داشت.

تاریخ عرضه و نام اصلی حلقه هوشمند گلکسی فاش شد

همان‌طور که پیش‌تر نیز مطرح شد، در حال حاضر، تمامی شواهد نشانگر عرضه حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ در سال 2024 میلادی است، اما در صورتی که سامسونگ تصمیم داشته تا به دنبال اخذ تاییدیه‌های پزشکی برای این حلقه هوشمند باشد، ممکن است که عرضه این حلقه به سال 2025 میلادی موکول شود.

منبع: AndroidAuthority

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>