Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات و تصاویر ایرباد های جدید ناتینگ فاش شدند

مشخصات و تصاویر ایربادهای جدید ناتینگ فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

هفته‌ی گذشته، شرکت ناتینگ اعلام کرد که در تاریخ ۱۸ آوریل (۳۰ فروردین) از ایربادهای جدید ناتینگ Ear و ناتینگ Ear (a) رونمایی انجام خواهد داد. این کمپانی که تصمیم به تغییر روش نام‌گذاری محصولات خود گرفته است، دیگر از اعداد برای اطلاع‌رسانی نسل محصولات ناتینگ به کاربران استفاده نمی‌کند.

مشخصات و تصاویر هر دو ایرباد جدید ناتینگ به‌تازگی و قبل از رونمایی رسمی فاش شده‌اند و اکنون می‌توانیم اولین نگاه‌ را به محصولات آتی این کمپانی داشته باشیم. ایربادهای ناتینگ Ear که نسل جدید ایربادهای Nothing Ear (2) به حساب می‌آیند، با برچسب قیمتی ۱۵۰ یورویی روانه‌ی بازار خواهند شد.

این ایربادهای جدید از گواهی IP54 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب بهره می‌برند، در حالیکه قاب ناتینگ Ear دارای استاندارد IPX2 خواهد بود. در صورت خاموش بودن قابلیت حذف نویز فعال ایربادهای ناتینگ Ear، این ایربادها از شارژدهی ۷٫۵ ساعته برخوردارند. قاب این محصول نیز در مجموع به ۳۳ ساعت شارژدهی می‌رسد. ناتینگ Ear در رنگ‌بندی‌های مشکی و سفید عرضه می‌شود و طراحی شفاف سایر محصولات ناتینگ را به نمایش می‌گذارد.

ایربادهای ناتینگ Ear (a) نسبت به ناتینگ Ear ارزان‌تر قیمت‌گذاری شده‌اند و طبق اطلاعات فاش‌شده با قیمت ۱۰۰ یورو راهی بازار می‌شوند. با این برچسب قیمتی می‌توانید انتظار حذف نویز فعال، پشتیبانی از اتصال دوگانه و شارژ سریع (مانند مدل Ear) را داشته باشید.

همچنین مطالعه کنید
آیفون و اپل‌واچ خود را با استند جدید Base One Max مگ‌سیف شارژ کنید

اگر حذف نویز فعال ایربادهای ناتینگ Ear (a) را خاموش کنید، شارژدهی این محصول به ۸ ساعت می‌رسد و قاب آن نیز در مجموع توان ارائه‌ی ۳۸ ساعت شارژدهی را دارد. این ایربادها هم از گواهی IP54 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب بهر‌ه‌مند هستند، در حالی که برای قاب ناتینگ Ear (a) استاندارد بهتر IP55 به چشم می‌خورد.

ایرباد ارزان‌تر ناتینگ در رنگ‌بندی‌‌های مشکی، سفید و زرد برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد و ظاهراً مدل زردرنگ به‌دلایل نامشخصی سازگاری بیشتری با محیط زیست دارد.

در مجموع شاهد ایربادهایی جذاب از کمپانی ناتینگ هستیم و باید منتظر ماند و دید که رونمایی رسمی از این دو چگونه خواهد بود.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>