Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ انتشار آپدیت نسل نهمی بازی Fallout 4 مشخص شد

تاریخ انتشار آپدیت نسل نهمی بازی Fallout 4 مشخص شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیو بتسدا (Bethesda) در سال ۲۰۲۲ میلادی اعلام کرد که روی نسخه‌های مخصوص بازی Fallout 4 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس کار می‌کند، اما صبر برای انتشار این آپدیت بیشتر از آن‌چه که انتظار می‌رفت طولانی شد. این کمپانی در ماه دسامبر سال ۲۰۲۳ به‌صورت رسمی تأیید کرد که آپدیت نسل نهمی بازی پساآخرالزمانی محبوب خود را در سال ۲۰۲۴ منتشر می‌کند و همان‌طور که بسیاری از طرفداران حدس زده بودند، انتشار این آپدیت با پخش جهانی سریال Fallout آمازون پرایم تا حد زیادی همزمان شد.

در کنار این سریال تلویزیونی که با واکنش مثبت مخاطبان روبه‌رو بوده است، استودیوی بتسدا سرانجام آپدیت نسل نهمی بازی Fallout 4 را در روز ۲۵ آوریل (۶ اردیبهشت) به‌صورت رایگان برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس در دسترس قرار خواهد داد. این به‌روزرسانی موردانتظار دو حالت گرافیکی Performance و Quality را ارائه می‌دهد و به‌لطف این دو حالت گرافیکی جدید، حق انتخاب بین رزولوشن بالاتر و گیم‌پلی روان تا نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه فراهم خواهد شد. بازیکنان همچنین می‌توانند انتظار برخی بهبودهای فنی برای پایداری بهتر بازی و برطرف شدن تعدادی از باگ‌ها را از این آپدیت داشته باشند.

همچنین مطالعه کنید
عنوان Expeditions: A MudRunner Game برای دارندگان نسخه ویژه بازی منتشر شد

نکته‌ی حائز اهمیتی که درباره‌ی این آپدیت وجود دارد، اضافه شدن کوئست جدیدی با نام «Echoes of the Past» به بازی است. این کوئست، گروه مرموز «Enclave» را شامل می‌شود که طرفداران قدیمی سری قطعاً با آن‌ آشنایی دارند. بازیکنان در جریان این کوئست جدید باید مانع گسترش ایدئولوژی خطرناک Enclave شوند و نگذارند که این گروه در Commonwealth جای پای خود را محکم سازد. علاوه‌بر این کوئست، چندین آیتم Creation Club که قبلا منتشر شده بودند هم بخشی از آپدیت نسل نهمی بازی Fallout 4 خواهند بود.

آپدیت جدید عنوان نقش‌آفرینی پساآخرالزمانی بتسدا روی کنسول‌های نسل هشتمی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز بهبود عملکرد فنی و رفع مشکلات لاگین و کوئست‌ها را دربرمی‌گیرد. نسخه‌ی کامپیوتر این بازی هم از آپدیت جدید آن بی‌نصیب نخواهد ماند؛ Fallout 4 برای اجرای بهینه در کنسول دستی استیم دک تأیید می‌شود و به‌طور رسمی در اپیک گیمز استور در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Fallout 4 در حال حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر قابل تجربه است. با توجه به اسناد افشاشده‌ی مایکروسافت، فروش این عنوان تا سال ۲۰۲۰ از ۲۵ میلیون نسخه عبور کرده بود.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>