Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ماد جدید بازی استارفیلد به سطوح سیارات سایه‌های واقع‌گرایانه‌ای اضافه می‌کند

ماد جدید بازی استارفیلد به سطوح سیارات، سایه‌های واقع‌گرایانه‌ای اضافه می‌کند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ماد جدیدی که برای بازی استارفیلد (Starfield) منتشر شده، سایه‌های سطوح سیارات این عنوان را واقع‌گرایانه‌تر از قبل می‎کند و گرافیک بصری تازه‌ترین عنوان نقش‌آفرینی استودیوی بتسدا را بهبود می‌دهد. برای آشنایی با جزئیات بیشتر درباره‌ی این ماد گرافیکی با اِروتِک همراه باشید.

بدون شک، بازی استارفیلد اثری زیبا و جذاب است اما نمی‌توان انکار کرد که این عنوان در بعضی مواقع سطح روشنایی بیش از حدی دارد. گاهی اوقات در این بازی مشغول کاوش دورافتاده‌ترین و خالی‌ترین سیارات جهان هستید اما طراحی محیط به‌قدری روشن است که انگار تمام سطوح سیارات از فویل تشکیل شده‌اند و دائماً نور خورشید را بازتاب می‌دهند!

در همین راستا، ماد محبوبی که توسط کاربر «Milkdrinker» ساخته شده است به حل این مشکل بازی استارفیلد می‌پردازد. این ماد که «Shadowy Shadows» نام دارد، شامل مجموعه‌ای از اصلاحات مختلف می‌باشد که نور غیرواقعی موجود بر سطح زمین و خاک را می‌کاهد و سایه‌ها را تقویت می‌کند.

به لطف این ماد، براقی غیرواقعی محیط‌های بازی کمتر از گذشته قابل مشاهده هستند و به خصوص در شب‌ها، این تاریکی بسیار بیشتر از قبل حس می‌شود و تجربه‌ی بصری بهتری را ارائه داده است.

کاربر «Milkdrinker» درباره‌ی ماد جدید خود گفته که از این به بعد شب‌های بازی تاریک خواهند بود و طلوع و غروب آفتاب را حس خواهید کرد. ماد «Shadowy Shadows» به بازی استارفیلد رنگ واقع‌گرایانه‌تری می‌دهد و این جنبه از دنیایی که استودیوی بتسدا ساخته است را بیش از پیش برجسته می‌کند. از آن‌جایی هم که این ماد تنها برخی از فایل‌های پیش‌فرض «ini» را تغییر می‌دهد، نصب آن به‌آسانی انجام می‌پذیرد.

همچنین مطالعه کنید
آپدیت بعدی بازی وارفریم، شخصیت جدید «Qorvex» را به بازی اضافه خواهد کرد

خالق این ماد، سایه‌های بهبودیافته‌ی خود را با ماد بافت‌های باکیفیت دو کاربر «SavrenX» و «Skurkboro» ترکیب کرده است. علی‌رغم اینکه در برخی از مقایسه‌ها نمی‌توان تفاوت واضحی میان بازی اصلی و این مادها دید، در برخی از تصاویر دیگر این تفاوت‌ها کاملاً واضح و آشکار دیده می‌شوند. به طور مثال، مقایسه‌ی تصاویر زیر نشان می‌دهد که این مادها نورپردازی بازی استارفیلد را بدون شک بهبود داده‌اند و گرافیک بصری آن را به طور قابل توجه‌ای بهتر کرده‌اند.

خوشبختانه این تغییرات گرافیکی جدید تأثیری بر عملکرد فنی بازی نگذاشته‌اند و بازی با این مادها بدون مشکل اجرا می‌شود، اگرچه آزمایشات بیشتر ممکن است خلاف این امر را نشان دهد.

بازی استارفیلد هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی (PC) در دسترس قرار دارد. کارگردان بازی Starfield نیز اخیراً اعلام کرده بود که این عنوان طوری طراحی شده که برای مدتی طولانی تجربه شود.

منبع: DualShockers

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>