Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بزرگترین آپدیت بازی Starfield به‌زودی منتشر می‌شود

بزرگترین آپدیت بازی Starfield به‌زودی منتشر می‌شود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیوی بتسدا (Bethesda) قصد دارد تا بزرگترین آپدیت بازی استارفیلد (Starfield) را در تاریخ ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) در استیم، وارد فاز آزمایشی و بتا کند و آن را در تاریخ ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) به‌صورت رسمی در دسترس تمامی بازیکنان قرار دهد. به گفته‌ی بتسدا، به‌روزرسانی جدید بازی استارفیلد بیش از ۱۰۰ مورد از مشکلات عنوان اصلی را برطرف کرده و موارد متعددی را بهبود می‌بخشد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر این آپدیت بزرگ، با اِروتِک همراه باشید.

در ابتدا باید به مشکلات برخی از کوئست‌ها و مأموریت‌های بازی مانند «Eye of the Storm» و «Into the Unknown» اشاره کرد که قرار است با این به‌روزرسانی برطرف شوند. علاوه‌بر مشکلات مربوط به مأموریت‌های داستانی بازی، بهبود‌هایی برای نرخ فریم، بافت‌ها، نورپردازی و سایه‌ها نیز در نظر گرفته شده است که یکی از نمونه‌های آن را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

در کنار این بهبودهای گرافیکی، آپدیت جدید بازی Starfield پشتیبانی بیشتری از مانیتورهای عریض را نیز ارائه می‌کند. بازیکنان همچنین می‌توانند انتظار بهبود هندسه‌ی قرص خورشید و سایه‌های حلقه‌ی سیاره‌ها را داشته باشند و برخی از مشکلات فنی و باگ‌های بازی مانند غیرقابل دسترسی شدن دریچه‌ی سفینه‌ها هم با این آپدیت حل خواهند شد. با منتشر شدن آپدیت جدید بازی Starfield در فاز بتای استیم، جزئیات بیشتری از این به‌روزرسانی نیز توسط بتسدا به اشتراک گذاشته می‌شود و اطلاعات بیشتری از تمامی بهبودهای این آپدیت موردانتظار به‌دست خواهیم آورد.

بازی Starfield در حال حاضر بر روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و کامپیوتر قابل تجربه است. این عنوان یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی سال ۲۰۲۳ به حساب می‌آید و طبق گفته‌های کارگردان آن، به‌شکلی طراحی شده که برای مدتی طولانی تجربه شود. یکی از مادهای جدید بازی Starfield نیز سایه‌های واقع‌گرایانه‌ای به سطوح سیارات اضافه می‌کند و کیفیت بصری این عنوان را ارتقا می‌دهد.

همچنین مطالعه کنید
تریلر و گیم‌پلی بازی Rainbow Six Extraction منتشر شد

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>