Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تیم جدید استودیوی موتیو متمرکز بر سری بتلفیلد خواهد بود

تیم جدید استودیو موتیو متمرکز بر سری بتلفیلد خواهد بود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

تیم چنداستودیویی الکترونیک آرتز (EA) برای توسعه‌ی بازی بعدی سری بتلفیلد (Battlefield) اخیراً با تغییرات قابل‌توجهی روبه‌رو بوده است. استودیو Ridgeling Games که جهت ساخت تجربه‌های داستان‌محور در مجموعه‌ی بتلفیلد تأسیس شده بود، توسط الکترونیک آرتز تعطیل شد. کمی قبل‌تر از این اتفاق نیز EA از اضافه شدن استودیوی Criterion Games، توسعه‌دهنده‌ی عناوین Need for Speed و Burnout، به تیم سازنده‌ی بتلفیلد خبر داد. اکنون، نوبت استودیوی مطرح دیگری رسیده است تا به جمع توسعه‌دهندگان سری بتلفیلد اضافه شود.

بایرون بید، مدیر کل سری بتلفیلد، به‌تازگی اعلام کرد که استودیوی موتیو (Motive)، تیمی که وظیفه‌ی ساخت بازی‌هایی مانند Star Wars: Squadrons و ریمیک جدید Dead Space را برعهده داشت، حالا به جمع توسعه‌دهندگان بتلفیلد اضافه شده است. به این ترتیب، موتیو استودیوهای دایس (DICE)، Criterion Games و ریپل افکت (Ripple Effect) را در ساخت بازی‌های بعدی این مجموعه یاری خواهد کرد. طبق شایعات اخیر، استودیوی ریپل افکت هم‌اکنون در حال توسعه‌ی یک بازی بتل رویال رایگان از سری Battlefield است.

پاتریک کلاوز، مدیر کل استودیوی موتیو، تأیید کرد که فیلیپ دوشارم و رومن کامپوز-اوریولا، تهیه‌کننده‌ی اجرایی و کارگردان ریمیک بازی Dead Space، وظیفه‌ی هدایت تیم بتلفیلد را در این استودیو برعهده خواهند داشت.

استودیوهای مختلف الکترونیک آرتز برای خلق جهانی مشترک از مجموعه‌ی بتلفیلد با تجربه‌های چندنفره و تک‌نفره می‌کوشند و تخصص اثبات‌شده‌‎ی اعضای موتیو در داستان‌سرایی، به تصویر کشیدن نبردهای غوطه‌ورکننده و کار با موتور بازی‌سازی فراست‌بایت (Frostbite)، آن‌ها را برای کمک به پیشبرد چشم‌انداز سری Battlefield به‌رهبری وینس زامپلا و بایرون بید در موقعیت خاصی قرار می‌دهد.

همچنین مطالعه کنید
فاینال فانتزی 16 به روزرسانی روز اول را برای بهینه سازی عملکرد دریافت می‌کند

استودیوی موتیو هم‌اکنون توسعه‌ی یک بازی تک‌نفره و داستان‌محور در ژانر اکشن-ماجراجویی از شخصیت محبوب Iron Man را نیز برعهده دارد. کلاوز خبر داده است که روند ساخت این عنوان، که توسط تیم جداگانه‌ای در استودیوی موتیو توسعه می‌یابد، همچنان ادامه دارد و از مرحله‌ی مهمی در دوران توسعه سربلند بیرون آمده است.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>