Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Need for Speed ​​Unbound تا یک سال دیگر به‌طور کامل پشتیبانی خواهد شد

بازی Need for Speed ​​Unbound تا یک سال دیگر به‌طور کامل پشتیبانی خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سال ۲۰۲۴ میلادی، سالگرد ۳۰ سالگی سری «Need for Speed» است و استودیوی Criterion Games به‌تازگی از برنامه‌های خود برای این مناسبت رونمایی کرد، برنامه‌هایی که شاید دقیقاً همان چیزی نباشد که طرفداران این سری انتظارش را داشتند. استودیوی توسعه‌دهنده‌ی عناوین مدرن این مجموعه‌ی مسابقه‌ای اعلام کرد که پشتیبانی از بازی Need for Speed ​​Unbound که در نوامبر ۲۰۲۲ در دسترس قرار گرفت، برای یک سال کامل دیگر تمدید خواهد شد و این عنوان پذیرای محتواهای جدیدی خواهد بود.

استودیوی Criterion Games تأیید کرد که این محتواهای جدید را در ۴ آپدیت و «جلد» برای بازی مسابقه‌ای جهان‌باز خود منتشر خواهد کرد. این آپدیت‌ها هر چند ماه یک‌بار در دسترس قرار می‌گیرند و هر کدام حداقل یک حالت جدید، دو خودرو با امکان شخصی‌سازی کامل و یک «Speed Pass» جدید را شامل می‌شوند.

به‌مناسبت این سالگرد بزرگ، محتوای آپدیت‌های آینده‌ی بازی Need for Speed ​​Unbound الهام‌گرفته از عناوین قبلی این سری خواهد بود. به‌طور مثال، جلد ۷ که برای انتشار بین ماه‌های مِه و ژوئیه برنامه‌ریزی شده است، «Drift» و «Drag» که الهام‌گرفته از بازی Need for Speed Underground هستند را به جدیدترین عنوان این سری اضافه می‌کند. جلد ۸ هم که بین ماه‌های اوت و اکتبر منتشر خواهد شد، تقابل پلیس‌ها و مسابقه‌دهندگان را با «Cops vs Racers» که یادآور بازی Need for Speed: Hot Pursuit است، ارائه می‌دهد.

علاوه‌بر این‌ها، نقشه‌راه سال دوم بازی با جلد ۶ آغاز می‌شود و الکترونیک آرتز (EA) و استودیوی Criterion شروع به ارائه‌ی بتل پس «Premium Speed ​​Pass» خواهند کرد. این بتل پس پولی از همان ابتدا امکان دسترسی به یکی از خودروهای جدید، تمام نسخه‌های مختلف و گزینه‌های شخصی‌سازی آن را فراهم می‌کند و حتی گزینه‌های سفارشی‌سازی جدیدی را نیز برای سایر خودروها دربرمی‌گیرد. این در حالی است که همچنان بتل پس رایگان «Speed Pass» در دسترس بازیکنان باقی خواهد ماند.

همچنین مطالعه کنید
بازیکان در Alan Wake 2 می توانند آزادانه در جهان بازی کاوش کنند

همراه با مواردی که تا اینجا ذکر شد، می‌توانید منتظر رویدادهای جدید، پلی‌لیست‌های هفتگی بازیکن‌مقابل‌بازیکن (PvP)، آپدیت‌هایی برای Freedrive و سیستم پیشرفت بازی، در کنار چالش‌های تازه، برطرف کردن باگ‌ها و بهبودهای بیشتر باشید.

نقشه‌راه سال دوم بازی Need for Speed ​​Unbound
نقشه‌راه سال دوم بازی Need for Speed ​​Unbound

استودیوی Criterion همچنین اعلام کرده است که با سال دوم بازی Need for Speed Unbound قصد دارد تجربه‌ی کاملی از این سری مسابقه‌ای را در یک‌جا ارائه کند و «بازخوردها و گیم‌پلی بازیکنان به شکل‌دهی آینده‌ی این فرانچایز نمادین یاری خواهند رساند».

الکترونیک آرتز در شهریور امسال به‌صورت رسمی خبر داد که استودیوی Criterion Games بار دیگر در توسعه‌ی بازی بعدی سری بتلفیلد از تیم توسعه‌دهنده‌ی این شوتر اول‌شخص پشتیبانی خواهد کرد، در حالی که هسته‌ی اصلی این استودیو متمرکز بر آینده‌ی سری Need for Speed باقی می‌ماند. آگهی‌های شغلی استودیوی Criterion Games در تابستان امسال نیز به احتمال در دست ساخت قرار داشتن یک عنوان جهان‌باز دیگر از این مجموعه اشاره کرده بودند.

یکی از بازیگران عنوان Need for Speed: Most Wanted در همان حوالی با پست جدیدی در توییتر و اینستاگرام خود ادعا کرد که ریمیکی از این بازی محصول سال ۲۰۰۵ برای عرضه در سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است. با این حال، پست بازیگر سابق سری Need for Speed به‌سرعت از هر دو شبکه‌ی اجتماعی حذف شد.

بازی Need for Speed Unbound در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. مشترکان سطح‌های اکسترا و پریمیوم سرویس پلی استیشن پلاس نیز از اولین روز اسفند قادر به تجربه‌ی این بازی بدون پرداخت هزینه‌ی اضافی شدند. برای آشنایی با سایر عناوین جدید سرویس PS Plus سونی، به این‌ لینک مراجعه کنید.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>