Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تجربه پنج ساعت اول بازی سایبرپانک 2077 در این 4 روز رایگان خواهد بود!

تجربه پنج ساعت اول بازی سایبرپانک 2077 در این 4 روز رایگان خواهد بود!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شرکت سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) اخیراً یک نسخه‌ی آزمایشی رایگان از بازی سایبرپانک 2077 را برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس معرفی کرد. این نسخه‌ی رایگان از تاریخ ۲۸ مارس (۹ فروردین) رأس ساعت ۱۸:۳۰ به‌وقت ایران در دسترس قرار می‌گیرد و تا روز ۳۱ مارس (۱۲ فروردین) و ساعت ۱۰:۲۹ قابل تجربه خواهد بود. علاقه‌مندان به عنوان Cyberpunk 2077، می‌توانند پنج ساعت از بازی اصلی را در این ۴ روز تجربه کنند و برخلاف نسخه‌ی موجود در سرویس پلی استیشن پلاس پریمیوم، برای این نسخه نیازی به داشتن اشتراک نیست.

بازیکنان در این مدت زمان می‌توانند مقدمه‌ی سایبرپانک 2077 و مراحل آغازین بازی را به پایان برسانند و به انجام برخی از کوئست‌های فرعی موجود در نایت سیتی (Night City) بپردازند. علاوه‌بر این‌ها، در صورت تمایل قادر خواهید بود تا سیستم متروی جدیدی که در جریان آپدیت 2.1 به بازی اضافه شد را آزمایش کنید یا مشغول تعقیب‌وگریز با پلیس‌های نایت سیتی شوید.

تجربه پنج ساعت اول بازی سایبرپانک 2077 در این 4 روز رایگان خواهد بود!

بازی سایبرپانک 2077 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر در دسترس است. با این حال، جدیدترین پچ‌ها و آپدیت‌های بازی نقش‌آفرینی سی‌دی پراجکت رد تنها برای کنسول‌های نسل فعلی منتشر شده‌اند و کنسول‌های نسل هشتمی از آن‌ها بی‌بهره‌اند. اگر از این تجربه‌ی رایگان سایبرپانک 2077 لذت بردید نیز می‌توانید نسخه‌ی کامل این عنوان با نام «Cyberpunk 2077: Ultimate Edition» را تهیه کنید که شامل بازی اصلی و بسته‌ی الحاقی Phantom Liberty می‌شود.

همچنین مطالعه کنید
چگونه در بازی Marvel’s Spider-Man 2 سطح خود را سریع افزایش دهیم؟

اگرچه استودیوی سی‌دی پراجکت رد همچنان به پشتیبانی از بازی سایبرپانک 2077 با آپدیت‌های جزئی ادامه می‌دهد، اما این استودیو در حال حاضر بر توسعه‌ی دنباله‌ی این عنوان با نام رمزی «Project Orion» متمرکز است.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>