Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نسخه بامبلبی گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 9 پرو پلاس به زودی به بازار عرضه خواهد شد

نسخه بامبلبی نوبیا رد مجیک 9 پرو پلاس به‌زودی رونمایی خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پس از عرضه موفقیت‌آمیز نسخه ترانسفورماتور (آدم آهنی) گوشی نوبیا رد مجیک 8S پرو پلاس، اکنون با استناد به یک پوستر تبلیغاتی، کمپانی نوبیا (Nubia/ زیرمجموعه کمپانی ZTE) قصد دارد مجدداً یک نسخه ویژه و الهام گرفته‌شده از یک ترانسفورماتور محبوب به نام “بامبلبی (Bumblebee)” از گوشی نوبیا رد مجیک 9 پرو پلاس را با طراحی و پالت رنگی متمایز به بازار عرضه کند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده در این پوستر، نسخه بامبلبی گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 9 پرو پلاس در تاریخ 29 مارس (10 فروردین) رونمایی خواهد شد. در حالیکه تا زمان رونمایی از این نسخه ویژه زمان کمی باقی مانده، تاکنون هیچگونه تصویری از این دستگاه در اختیار علاقه‌مندان قرار داده نشده است. با این حال با توجه به پالت رنگی ترانسفورماتور بامبلبی، انتظار می‌رود نوبیا در طراحی این نسخه ویژه از رنگ‌های سازگار و نزدیک به پالت رنگی زرد بهره گرفته باشد.

در حالیکه نوبیا تاکنون جزئیات بیشتری در رابطه با نواحی جغرافیایی مورد نظر برای عرضه نسخه بامبلبی گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 9 پرو پلاس را منتشر نکرده است، اما پیش‌بینی می‌شود که عرضه این نسخه تنها به کشور چین محدود باشد. در حالت کلی گوشی نوبیا رد مجیک 9 پرو پلاس از سخت‌افزارهای نسبتاً مشابهی با گوشی نوبیا رد مجیک 9 پرو بهره می‌برد، با این تفاوت که این دستگاه از رم 24 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 1 ترابایتی پشتیبانی کرده و همراه با یک باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی (با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی با سرعت شارژ 165 واتی) به بازار عرضه می‌شود.

همچنین مطالعه کنید
گوشی گلکسی C55 سامسونگ در پایگاه گیک بنچ رؤیت شد

از آنجایی که نسخه معمولی گوشی نوبیا رد مجیک 9 پرو پلاس با برچسب قیمتی 775 دلاری (برای پیکربندی پایه) و برچسب قیمتی 1000 دلاری (برای قوی‌ترین پیکربندی) روانه بازار شد، پیش‌بینی می‌شود نسخه بامبلبی این گوشی نیز در همین محدود قیمتی به بازار عرضه شود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>