Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی ریلمی GT Neo 6 SE دارای نمایشگری با حداکثر روشنایی 6 هزار نیت خواهد بود!

ریلمی GT نئو 6 SE دارای نمایشگری با 6 هزار نیت روشنایی خواهد بود!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

دو کمپانی ریلمی (Realme) و BOE به‌تازگی از صفحه‌نمایش جدیدی رونمایی کرده‌اند که برای اولین‌بار در گوشی ریلمی GT Neo 6 SE مورداستفاده قرار خواهد گرفت. این صفحه‌نمایش که در جریان رویداد تازه‌ای معرفی شد، از حداکثر روشنایی چشمگیر ۶٬۰۰۰ نیت بهره می‌برد و در جنبه‌های دیگر مانند محافظت از چشم، پاسخ‌گویی لمسی و روشنایی با بهبود روبه‌رو بوده است.

حداکثر روشنایی ۶٬۰۰۰ نیت، برجسته‌ترین ویژگی این نمایشگر محسوب می‌شود و آن را تبدیل به روشن‌ترین صفحه‌نمایش جهان می‌کند. علاوه‌بر این، نمایشگر گوشی جدید ریلمی روشنایی ۱٬۶۰۰ نیت را در حالت خودکار و ۱٬۰۰۰ نیت را در حالت دستی ارائه می‌دهد. تنظیم دستی روشنایی گوشی برای کاربران بیشتر از سایر موارد قابل لمس است چرا که تنظیم دستی روشنایی صفحه‌نمایش تا حداکثر سطح آن با استفاده از نوار لغزنده‌ی روشنایی گوشی صورت می‌گیرد و بیشتر به چشم می‌آید.

گوشی ریلمی GT Neo 6 SE دارای نمایشگری با حداکثر روشنایی 6 هزار نیت خواهد بود!

این صفحه‌نمایش جدید همچنین از ویژگی Game Super HDR پشتیبانی می‌کند که با ارائه‌ی گستره‌ی دینامیکی وسیع برای جلوه‌های نور و سایه، تجربه‌ی بازی‌ها را ارتقاء می‌دهد.

ریلمی در طراحی این صفحه‌نمایش به محافظت از چشم کاربران نیز توجه داشته است و با تنظیم نور به روش PWM با فرکانس ۲٬۱۶۰ هرتز و فیلتر نور آبی در سطح سخت‌افزار به اثبات این موضوع می‌پردازد. از سایر ویژگی‌های این صفحه‌نمایش باید به پنل تطبیق‌پذیر، حالت خواب و حالت مطالعه جهت کاهش خستگی چشم‌ها اشاره کرد.

همچنین مطالعه کنید
سری رد مجیک 7S نوبیا در 11 جولای (20 تیرماه) معرفی می‌شود

علاوه‌ بر این‌ها، نمایشگر گوشی ریلمی GT Neo 6 SE از فناوری پیشتاز 8T LTPO بهره می‌برد که نمایش محتوای روان‌تر، کاهش مصرف انرژی و کاهش زمان پاسخ‌گویی صفحه‌نمایش را ارائه می‌دهد. طبق گفته‌های شرکت ریلمی، نرخ نوسازی این نمایشگر بین ۰٫۵ تا ۱۲۰ هرتز متغیر است.

ریلمی از قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی نیز کمک می‌گیرد و برای صفحه‌نمایش گوشی جدید خود از قابلیتی با نام Greenfield AI استفاده می‌کند که با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، خستگی کاربر را تشخیص داده و به تنظیم صفحه‌نمایش براساس سناریوهای مختلفی نظیر خواندن کتاب‌های الکترونیکی، رابط کاربری و تماشای محتوای ویدیویی می‌پردازد. افزون‌بر این ویژگی، قابلیت مبتنی‌بر هوش مصنوعی دیگری نیز برای محافظت از چشم در هنگام تجربه‌ی بازی‌ها در نظر گرفته شده است تا صفحه‌نمایش را جهت راحتی چشم کاربر بهینه‌ کند.

گوشی ریلمی GT Neo 6 SE دارای نمایشگری با حداکثر روشنایی 6 هزار نیت خواهد بود!

این نمایشگر از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲٬۵۰۰ هرتزی برخوردار است و امکان شخصی‌سازی تجربه‌ی لمسی در بازی‌ها را با قابلیت «Wonderful Touch» فراهم می‌کند.

نسل جدید فناوری نمایشگرهای ریلمی و BOE با گوشی ریلمی GT Neo 6 SE به نمایش گذاشته خواهد شد. رونمایی از این گوشی نیز برای ماه آوریل ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است و به‌زودی جزئیات بیشتری از این محصول در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>