جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
بازی سایبرپانک ۲۰۷۷

راهنمای محتوای Phantom Liberty بازی سایبرپانک ۲۰۷۷؛ مکان تمام سیگنال های مرموز

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در میان تمامی فعالیت‌های جدیدی که در بسته‌ی Phantom Liberty بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ در دسترس قرار گرفته‌اند، سیگنال های مرموز (Mysterious Signals) جزو مهم‌ترین فعالیت‌ها به حساب می‌آیند. با راهنمای اِروتِک همراه باشید تا از مکان تمام سیگنال‌های مرموز محتوای دانلودی جدید بازی باخبر شوید.

با انجام دادن این مراحل، برای ال کاپیتان (El Capitan) ماشین می‌دزدید و در ازای آن پول، اسلحه و منابع دیگری دریافت می‌کنید. این سیگنال‌های مرموز در مکان‌های پراکنده‌ای ظاهر می‌شوند و با یک چرخ سبزرنگ در نقشه‌ی بازی قابل تشخیص هستند. با وجود اینکه این سیگنال‌های مرموز و ماموریت‌های گره‌خورده به آن‌ها را در سراسر نایت سیتی می‌توانید پیدا کنید اما اکثریت آن‌ها در منطقه‌ی اصلی بسته‌ی الحاقی Phantom Liberty یعنی داگ‌تَاون (Dogtown) قرار دارند.

بازی سایبرپانک ۲۰۷۷

پس از کشف هر مکان جدید، سیگنال‌های مرموز و وسایل نقلیه در آن منطقه دائماً ظاهر خواهند شد. تمام دشمنانی که اطراف این مناطق نگهبانی می‌دهند را شکست داده و سپس ماشین و وسلیه‌ی نقلیه‌ی مورد نظر را بدزدید. رعایت شرایط خاصی مانند آسیب نرساندن به ماشین، فرار کردن از دست تمام دشمنان و بدون تعقیب شدن یا موارد این‌چنینی، جوایز جداگانه‌ی خودش را دارد و پول بیش‌تری از این طریق بدست خواهید آورد. بنابراین، از آن‌جایی که این فعالیت دائماً تکرار می‌شود، انجام مجدد آن سوددهی قابل توجه‌ای دارد خصوصاً اگر نیاز مبرمی به پول بیش‌تر در بسته‌ی الحاقی Phantom Liberty پیدا کرده باشید.

در ادامه‌ی این متن لیستی از تمام مکان‌های احتمالی‌ای آورده شده که سیگنال‌های مرموز ممکن است رویت شوند.

لیست تمام مکان‌های سیگنال مرموز

مکان ۱

از کلوپ Heavy Hearts (همان ساختمان هرمی منطقه‌ی داگ‌تاون)، کمی به سمت شمال غربی ساختمان حرکت کنید. سیگنال مرموز را در ساختمان مجاور ترمینال پیدا خواهید کرد.

مکان ۲

سیگنال مرموز دیگر ممکن است در کلوپ Heavy Hearts، خصوصاً بخش شمال غربی‌اش، ظاهر شود. جهت پیدا کردن این سیگنال، کناره‌های کلوپ باقی بمانید.

مکان ۳

این سیگنال در جنوب غربی کلوپ Heavy Hearts و آن سوی خیابان پیدا می‌شود. روبه‌روی ساختمانی که ترمینال دارد را برای سیگنال مرموز جدید بررسی کنید.

مکان ۴

از مکان سیگنال قبلی هم بیش‌تر به سمت جنوب غربی بروید تا به ساختمان جدیدی برسید که پشت آن سیگنال مرموز جدیدی پیدا می‌شود.

مکان ۵

وقتی به نزدیک نقطه‌ی Fast Travel خیابان کرس (Kress) رسیدید، کمی به سمت جنوب شرقی آن حرکت کنید تا با ساختمان بزرگی روبه‌رو شوید. سیگنال مرموز شما روبه‌روی همین ساختمان ظاهر خواهد شد.

مکان ۶

این‌بار به سمت جنوب غربی خیابان کرس بروید و نزدیک ورودی Criminal Activity به دنبال ظاهر شدن سیگنال جدیدی باشید.

مکان ۷

این سیگنال مرموز در مرز بین منطقه‌ی داگ‌تاون و پسیفیکا (Pacifica) قرار گرفته است اما بخشی از داگ‌تاون محسوب می‌شود. به سمت غربی‌ترین نقطه‌ی این مرز حرکت کنید تا سیگنال جدید پیدا شود. مراجعه به جنوب غربی مکان Increased Criminal Activity در این بخش از منطقه‌ی داگ‌تاون نیز شما را به همین سیگنال می‌رساند.

مکان ۸

سیگنال مرموز آخر را دقیقاً شمال نماد Increased Criminal Activity ای که در خیابان کرس قابل مشاهده است پیدا می‌کنید. این سیگنال زیرمجموعه‌ی منطقه‌ی پسیفیکا محسوب می‌شود.

بسته‌ی الحاقی Phantom Liberty بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه شده است. کارگردان Phantom Liberty نیز چندی پیش اعلام کرد که با انتشار این محتوای دانلودی و به‌روزرسانی ۲.۰، کار استودیوی سی‌دی پراجکت رد با بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ تمام شده و آن‌ها از این به بعد بر روی دنباله‌ی این بازی کار خواهند کرد.

منبع: ‌Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *