Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی سایبرپانک ۲۰۷۷

تمرکز تیم سازنده‌ی بازی Cyberpunk 2077 معطوف ساخت قسمت بعدی شده است

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

طبق گفته‌های جدید کارگردان بازی سایبرپانک ۲۰۷۷، به‌روزرسانی ۲.۰ و بسته‌ی الحاقی Phantom Liberty آخرین محتواهایی خواهند بود که برای این بازی نقش‌آفرینی اکشن عرضه می‌شوند و تمرکز تیم سازنده‌ی بازی Cyberpunk 2077 عملاً به ساخت قسمت بعدی معطوف شده است.

استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) بارها اعلام کرده است که محتوای دانلودی Phantom Liberty، اولین و آخرین بسته‌ی الحاقی این بازی به حساب می‌آید و محتوای بیشتری برای سایبرپانک ۲۰۷۷ در دسترس نخواهد گرفت. همان‌طور هم که انتظار می‌رفت، این استودیو هم‌چنان پای حرف خود مانده و حتی علی‌رغم موفقیتی که در حال حاضر با به‌روزرسانی ۲.۰ و عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی Phantom Liberty زیر زبان سی‌دی پراجکت رد مزه می‌شود، باز نقشه‌های این استودیو تغییری نکرده است.

تمرکز تیم سازنده‌ی بازی Cyberpunk 2077 معطوف ساخت قسمت بعدی شده است

در واقع، تیمی که طی این سال‌ها وظیفه‌ی توسعه‌ی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ را بر عهده داشته، آماده‌ی کار بر روی قسمت دوم این سری می‌شود. سال پیش بود که استودیوی سی‌دی پراجکت رد دنباله‌ی بازی Cyberpunk 2077 را با نام رمزی «Project Orion» معرفی کرد. اکنون هم طبق مصاحبه‌ی جدیدی با گیب آماتانجلو که بر صندلی کارگردانی بسته‌ی الحاقی Phantom Liberty تکیه زده و کارگردان دنباله‌ی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ نیز خواهد بود، به نظر می‌رسد که این بازی نقش‌آفرینی اکشن، آخرین محتواهایش را دریافت کرده است.

گیب آماتانجلو در مصاحبه با سایت PC Gamer خاطر نشان کرد که با جابجایی تیم توسعه‌ از سایبرپانک ۲۰۷۷ به دنباله‌ی آن، استودیوی سی‌دی پراجکت رد قصد انتشار محتوای جدیدی برای بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ را ندارد. به عبارتی دیگر، خارج از به‌روزرسانی‌های مختصری که جهت رفع مشکلات در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت، بسته‌ی الحاقی Phantom Liberty و به‌روزرسانی ۲.۰ آخرین محتواهای بزرگ این بازی را رقم می‌زنند. او در ادامه گفت:

به‌روزرسانی ۲.۰ و [محتوای دانلودی] Phantom Liberty آخرین به‌روزرسانی‌های بزرگ هستند. کارهای مختصر بیش‌تری [برای بازی سایبرپانک ۲۰۷۷] انجام می‌دهیم، اما این‌ها آخرین محتوای بزرگ بازی‌اند. سپس نوبت سایبرپانک ۲ یا «Orion» یا هر نامی که در نهایت برای آن انتخاب کنیم می‌شود.

با این وجود، هنوز مشخص نیست دقیقاً چه نسبتی از تیم سازنده‌ی سایبرپانک ۲۰۷۷ بلافاصله کار بر روی دنباله را شروع می‌کنند. استودیوی سی‌دی پراجکت رد پیش از این تایید کرده بود که “بخش بزرگی” از تیم توسعه‌ی بازی Cyberpunk 2077 سراغ ساخت بازی The Witcher 4 می‌روند. در همین حال، تیم اصلی سایبرپانک ۲۰۷۷ به شعبه آمریکای شمالی این استودیو منتقل می‌شود و بازی سایبرپانک ۲ با تیمی که از ۳۵۰ الی ۵۰۰ نفر تشکیل شده، دوران توسعه‌ی خود را طی خواهد کرد. اگرچه احتمالاً مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا پروژه به آن مرحله از توسعه برسد.

همچنین مطالعه کنید
تاریخ برگزاری شوکیس جدید ایکس باکس در سال 2024 اعلام شد

بسته‌ی الحاقی Phantom Liberty بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ هم‌اکنون برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد و توانسته نظر بسیار مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند.

منبع: GamingBolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>