Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ انتشار بازی Cyberpunk 2077: Ultimate Edition مشخص شد

تاریخ انتشار بازی سایبرپانک 2077: آلتیمیت ادیشن مشخص شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) به‌تازگی از نسخه‌ی جدید بازی نقش‌آفرینی و علمی-تخیلی خود با نام “سایبرپانک 2077: آلتیمیت ادیشن (Cyberpunk 2077: Ultimate Edition)” رونمایی کرد و مشخص شد که کامل‌ترین نسخه‌ی بازی سایبرپانک 2077 در چه تاریخی در دسترس قرار خواهد گرفت. برای اطلاع از جزئیات بیشتر این خبر با اِروتِک همراه باشید.

استودیوی بازی‌سازی محبوب لهستانی اخیراً بسته‌ی الحاقی «Phantom Liberty» را به عنوان اولین و آخرین محتوای دانلودی بزرگ بازی نقش‌آفرینی محصول سال ۲۰۲۲ خود منتشر کرد. این بسته‌ی الحاقی در زمان انتشار با اقبال عمومی مواجه شد و منتقدان نیز به تمجید کیفیت بالای آن پرداختند. با این وجود، محتوای Phantom Liberty در حال حاضر تنها به صورت دیجیتال و دانلودی در دسترس قرار دارد و نمی‌توان آن را در قالب دیسک و به صورت فیزیکی تهیه کرد. اگر هنوز موفق به خرید این DLC نشده‌اید، شاید ارزش داشته باشد که کمی بیشتر صبر کنید، چرا که استودیوی سی‌دی پراجکت رد به‌تازگی از Cyberpunk 2077: Ultimate Edition که شامل بازی اصلی و بسته‌ی الحاقی Phantom Liberty می‌شود، رونمایی کرده است.

تاریخ انتشار بازی سایبرپانک 2077: آلتیمیت ادیشن مشخص شد

بازی سایبرپانک 2077: آلتیمیت ادیشن در تاریخ ۵ دسامبر (۱۴ آذر) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی (PC) عرضه می‌شود و به صورت فیزیکی و دیجیتالی در دسترس خواهد بود. استودیوی سی‌دی پراجکت رد درباره‌ی محتویات Cyberpunk 2077: Ultimate Edition جزئیات بیشتری را به اشتراک نگذاشته و باید منتظر ماند و دید که آیا محتوای بیشتری نیز در این نسخه از بازی لحاظ شده و شاهد بهبودهای قابل توجه‌ای خواهیم بود یا خیر. با این حال، از آن‌جایی که آپدیت بزرگ ۲.۰ تغییرات زیادی در بازی سایبرپانک 2077 به‌وجود آورد و برخی از مکانیسم‌های بازی را مجدداً طراحی کرد یا از پایه ارتقا داد، بعید است که Cyberpunk 2077: Ultimate Edition بهبودهای بیشتری را در این زمینه شامل بشود.

همچنین مطالعه کنید
انتشار تریلر بسیار جذاب بازی CrossfireX + ویدیو

منبع: Gameinformer

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>