Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آشنایی با جزئیات آپدیت 2.1 بازی سایبرپانک 2077؛ از مترو و رادیو، تا موتور و ماشین!

آشنایی با جزئیات آپدیت 2.1 بازی سایبرپانک 2077؛ از مترو و رادیو، تا موتور و ماشین!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با تأیید استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، آپدیت 2.1 بازی سایبرپانک 2077، سرانجام برخی از قدیمی‌ترین و اصلی‌ترین درخواست‌های طرفداران این بازی را پاسخ داده و موارد متنوع دیگری را به این بازی نقش‌آفرینی اضافه خواهد کرد. برای آشنایی با تمامی تغییرات، بهبودها و محتویات جدید این آپدیت با اِروتِک همراه باشید.

همان‌طور که استودیوی سی‌دی پراجکت رد چندروز پیش اعلام کرد، بازی سایبرپانک 2077: آلتیمیت ادیشن (Cyberpunk 2077: Ultimate Edition) به‌زودی عرضه خواهد شد. این نسخه از سایبرپانک 2077 نه‌تنها شامل تمامی محتویات بازی اصلی می‌شود، که بسته‌ی الحاقی Phantom Liberty را نیز برای اولین‌بار در قابل پکیجی کامل به بازیکنان ارائه می‌کند. این عنوان نقش‌آفرینی علمی-تخیلی که از زمان عرضه تا به حال، به‌روزرسانی‌های متعددی را دریافت کرده و به‌مرور ویژگی‌های جالب توجهی نظیر تعقیب‌وگریز ماشینی و فرار از دست پلیس‌ها به آن اضافه شد، هنوز نتوانسته چند وعده‌ی خاص این استودیوی لهستانی را برآورده کند. یکی از این وعده‌ها مربوط به سیستم مترو در یکی از تریلرهای سینماتیک این بازی بود که در بازی نهایی لحاظ نشد و بازیکنان نمی‌توانستند از مترو برای جابه‌جایی استفاده کنند.

با تأیید سازندگان بازی در طی استریمی اختصاصی که برای رونمایی از آپدیت ۲.۱ برگزار کردند، ۱۹ ایستگاه مترو به این بازی اضافه خواهد شد. کاربرد اصلی این ایستگاه‌های مترو برای سفر سریع یا فست تراول کردن (Fast Travel) به نقاط مختلف نقشه‌ی بازی است، اما بازیکنان برای جلو بردن زمان نیز می‌توانند از این ایستگاه‌ها استفاده کنند. دسترسی به متروی بازی سایبرپانک 2077 بعد از به اتمام رساندن بخش Konpeki Plaza ممکن خواهد بود و می‌توانید از ۵ خط متفاوت مترو برای جابه‌جایی در نقشه و رسیدن به مقصد خود کمک بگیرید.

آشنایی با جزئیات آپدیت 2.1 بازی سایبرپانک 2077؛ از مترو و رادیو، تا موتور و ماشین!

اما سرویس مترو طبیعتاً تنها ویژگی جدید آپدیت ۲.۱ محسوب نمی‌شود و امکان حمل رادیو و گوش دادن به موسیقی در خارج از خودروها و وسایل نقلیه نیز با این آپدیت مهیا خواهد شد. فقط به این نکته باید توجه داشته باشید که رادیوی جدید شما هنگام دیالوگ‌ها و اتفاقات داستانی به صورت خودکار غیرفعال می‌گردد. علاوه بر رادیو، به‌زودی می‌توانید مسابقات بازی را هم مجدداً تجربه کنید و تخفیفات جدیدی برای خرید خودروهای متنوع بازی به‌دست آورید. مبارزه با شخصیت ادام اسمشر (Adam Smasher) هم بعد از این آپدیت به آسانی گذشته نخواهد بود و استودیوی سی‌دی پراجکت رد به چالش این باس‌فایت افزوده است.

همچنین مطالعه کنید
انتشار تریلر جدید (همراه با گیم‌پلی) از بخش داستانی بازی Hallo Infinite

از دیگر موارد قابل توجهی که با این آپدیت در دسترس بازیکنان قرار خواهند گرفت می‌توان به ۵ موتورسیکلت جدید و پورشه ۹۱۱ شخصیت جانی سیلورهند اشاره کرد. تعقیب‌وگریز ماشینی با گنگ‌ها و گروه‌های مختلف دنیای سایبرپانک 2077 هم به بازی اضافه می‌شوند و حتی آن‌هایی که ماشینشان را دزدیده‌اید نیز به دنبالتان می‌آیند و قصد بازپس‌گیری خودروهایشان را دارند! موتورسواری بازی هم میزبان حرکات جدیدی نظیر ته‌چرخ‌زدن خواهد بود و سلاح‌هایی مانند چاقو و تبر پرتابی هم در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرند. گفتنی است که آپدیت ۲.۱ بازی سایبرپانک یکی از اتوبان‌های بزرگی که تا به حال ناتمام باقی مانده بود را به شکل کامل و پرترافیک ارائه خواهد کرد. گزینه‌های دسترسی‌پذیری جدیدی مانند حذف زمان‌سنج پروسه‌ی هک کردن یا تغییر اندازه‌ی نوشته‌های منو هم در این به‌روزرسانی لحاظ شده‌اند.

آپدیت ۲.۱ همراه با Cyberpunk 2077: Ultimate Edition در تاریخ ۱۴ آذر در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>